ماجرای شکایت عابدزاده از عوامل فیلم پرویزخان + عکس

عابدزاده، دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران ملقب به عقاب آسیا، از سازندگان فیلم پرویزخان شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد عطا پناهی تهیه‌ کننده فیلم سینمایی «پرویزخان» درباره اعتراض برخی اشخاص که در قصه «پرویزخان» حضور دارند، گفت: خیلی از فوتبالیست‌هایی که هم دوره آقای دهداری بودند فیلم را دیدند و تعامل خوبی بین ما و این دوستان شکل گرفت و اکثر این افراد فیلم را دوست داشتند.

آقای احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان به روایت این فیلم اعتراض کردند اما ایشان در خارج از کشور هستند و مطمئناً فیلم را آن زمان که اعتراض‌شان را مطرح کردند، ‌ندیده بودند، امیدوارم بعد از دیدن فیلم نظرشان را بشنویم چرا که فکر می‌کنم نظر ایشان پس از دیدن فیلم تغییر خواهد کرد. آقای وطن‌خواه هم اعتراضی درباره این فیلم مطرح کردند که البته اطلاع دارم آقای ثقفی (کارگردان فیلم) پیش از شروع فیلمبرداری دو ساعت مصاحبه تلفنی با ایشان داشتند و فکر می‌کنم آقای وطن‌خواه هم با توجه به مسائلی که مطرح کردند فیلم را ندیده بودند.

احمدرضا عابدزاده کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال اعلام می‌کنم هیچگونه حضوری در فیلم پرویزخان نداشته و نقش ارائه شده احمد عابد زاده به هیچ وجه منطبق با واقعیت نبوده است. بدیهی است که از وکیل خود درخواست نموده‌ ام تا اقدامات قانونی لازم در خصوص تهیه کننده و کارگردان فیلم به عمل آورد.

شخصیت عابدزاده در فیلم پرویزخان که با محوریت شخصیت و زندگی ورزشی پرویز دهداری ساخته شده ، حضور دارد و یک بازیگر گمنام سعی دارد حالت های رفتاری و بازی های او را به نمایش بگذارد.

ماجرای شکایت عابدزاده از عوامل فیلم پرویزخان + عکسماجرای شکایت عابدزاده از عوامل فیلم پرویزخان + عکس

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۱
کد خبر: 55110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha