آزمون: وظیفه مهاجم گلزنی است/بعد از این ماه سخت تلاش می‌کنم تیم را شرمنده نکنم

مهاجم ایرانی زنیت بعد از هت تریک برای تیمش مقابل اورال گفت: وظیفه هر مهاجم گلزنی است و من در این بازی این وظیفه را انجام دادم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زنیت شب گذشته در هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه به مصاف تیم اورال رفت که با نتیجه پرگل 5 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی سردار آزمون ستاره میدان بود موفق شد برای تیمش هت تریک کند. او جایزه بهترین بازیکن زمین را بعد از سوت پایان بازی از آن خود کرد.

آزمون بعد از این درخشش با سازمان لیگ روسیه مصاحبه کرد که به شرح زیر است:

* آزمون بهت تبریک می گوییم تو در این بازی هت تریک کردی و پاس گل دادی و پنالتی گرفتی. آیا این بازی می تواند بهترین بازی برای تو باشد؟

من کار خودم را انجام دادم. خدا را شکر می کنم. همه چیز در این بازی بر وفق مراد  بود به همین خاطر توانستم آن را اجرا کنم.

* مهمترین چیز این است که اورال در این فصل نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته است با این وجود زنیت 5 گل به این تیم زد. دلیل این عملکرد خوب زنیت چیست؟

به نظرم من کسب 3 امتیاز مهمتر از زدن گل های زیاد است. در این بازی تاکتیک های مربی را داخل زمین اجرا کردیم و خدا را شکر موفق شدیم.

* قبل از بازی ات در بلژیک بسیاری از بازی ها را از دست دادی. چه احساسی برای بازی با دورتموند داری؟ البته این بازی مشکلی را حل نمی کند ولی واضح است که تو تشنه گلزنی هستی؟

ماه گذشته برای من بسیار سخت گذشت. واقعا سخت است که تمام بازی ها را از دست بدهید. خدا را شکر می کنم که به آرامی آمادگی ام را دوباره کسب کردم. وظیفه مهاجم گلزنی است و تلاش می کنم تا این جنگندگی ام ادامه داشته باشد و تیم را شرمنده نکنم.

* توپ طلایی(بازی) را به خاطر هت تریک برداشتی؟

به شوخی توپ رنگش زرد است! بله آن را به خانه می برم.

۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 10026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha