گروگانگیری میلیاردی در منطقه لاکچری تهران

گروگانگیری میلیاردی در منطقه لاکچری تهران کمتر از ۱۰ ساعت به پایان رسید و مرد ۳۰ ساله از دست آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا، گروگانگیری  ۲۰ میلیارد ریالی در اقدسیه تهران به پایان رسید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ، گفت: با سرعت عمل پلیس تهران ۳ عامل آدم ربایی و گروگانگیری مرد ۳۰ ساله شناسایی و کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند.
سرهنگ"جلیل موقوفه ای"  اظهار کرد: صبح روز شنبه بیست و دوم آذرماه مرد میان سالی به کلانتری ۱۲۳ نیاوران مراجعه و ماموران کلانتری را در جریان وقوع آدم ربایی در محدوده میدان تجریش قرار داد.
وی بیان داشت: شاکی اظهار کرد، پس از ربودن پسرش، مردی جوان با وی تماس گرفته و اعلام داشته است که پسرش را گروگان گرفته و برای رهایی اش ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده اند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری نیاوران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: با رصدهای اطلاعاتی چند ساعته هویت اولین متهم پرونده که جوانی ۳۳ ساله بود شناسایی و متعاقب آن با اجرای طرح مهار، مخفیگاه متهم در محدوده اقدسیه شناسایی شد و ماموران کلانتری موفق شدند با هماهنگی های قضائی فردگروگانگیر رادستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از آدم ربایی و دستگیری متهمان  در بازجوئی های پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: با دو همدستم چند روز پیش این نقشه را کشیدیم ، امروز صبح هنگامی که سوژه از منزل خارج و به سمت محل کارش در حال حرکت بود، تعقیب و در یک نقطه خلوت به زور وی را سوار خودرومان کردیم و دزدیدیم و بعد به خانواده اش تماس گرفته و ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی پسرشان در خواست کردیم .

ربودن پسر جوان تهرانی و درخواست ۲۰ میلیارد پول 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو همدست متهم نیز شناسایی و ماموران کلانتری مخفیگاه متهمان را در محاصره خود قرار دادند.
سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهمان زمانی که خود را در دایره محاصره پلیس دیدند، گروگان خود را آزاد کردند، افزود: بدین ترتیب ماموران کلانتری نیاوران موفق شدند کمتر از ۱۰ ساعت پس از آدم ربایی، دو متهم دیگر این پرونده را دستگیر و مرد گروگان گرفته شده را به آغوش خانواده اش بازگردانند

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 11217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha