احتمال اعمال محدودیت‌های پروازی در ایام نوروز وجود دارد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با وجودبرنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در پروازهای نوروزی، احتمال اعمال محدودیت‌های پروازی مطابق با تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا؛  «محمد ذیبخش» با بیان اینکه ریشه کن شدن کرونا در کشور نیازمند عزم جدی است، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سازمان هواپیمایی کشوری ارتباط تنگاتنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و همچنین ستاد مقابله با کرونا داشته و این همکاری ها همچنان ادامه دارد و برهمین اساس در بخش ارائه خدمات به مسافران در نوروز ۱۴۰۰ نیز تابع قوانین ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود.

وی افزود: چنانچه در اوج سفرهای نوروزی ستاد مبارزه با کرونا به این نتیجه برسد که محدودیت های پروازی اعمال شود، علاوه بر استان خوزستان، استان‌های دیگر با  محدودیت مواجه خواهند شد.

ذیبخش خاطرنشان کرد: حتی اگر بلیت‌ها پیش فروش شده باشند براساس هماهنگی‌های صورت گرفته شرکت‌های هواپیمایی همه مبلغ بلیت خریداری شده را بدون کسر جریمه به مسافران مسترد خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پاسخگویی به شکایت‌های مردمی به صورت روزانه توسط دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسه‌های هوانوردی سازمان انجام می شود، افزود: چنانچه شکایتی از سوی مسافران مبنی بر اهمال در استرداد بلیتشان وجود دارد می توانند مراتب را از طریق پورتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس www.cao.ir مطرح تا به شکایت آنها در اسرع وقت پاسخ داده شود.

«مقصود اسعدی سامانی»، دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور امروز گفته بود: در نوروز همه پروازهای کشور برقرار هستند و هیچگونه مشکلی برای ظرفیت پروازها وجود ندارد.

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 12482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha