تصمیمی که می تواند بارسلونا را منفجر کند

تنها ۱۰۰ روز تا مشخص شدن تصمیم بزرگ لیونل مسی باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، بعد از حذف تحقیرآمیز بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ و از طرف دیگر ناکامی این تیم در جام های داخلی شایعات زیادی در رابطه با علاقه لیونل مسی برای جدایی از باشگاه بارسلونا مطرح شد؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و فوق ستاره آرژانتینی به شکل رسمی اعلام کرد که خواهان جدایی از بارسلوناست.

در حالی که به نظر می رسید مسی دیگر مایل نیست به کارش در بلوگرانا ادامه دهد اما نهایتاً با مخالفت سران بارسا و مشخصا رئیس وقت باشگاه یعنی جوزپ بارتومئو روبرو شد؛ موضوعی که نهایتاً باعث شد او در مصاحبه ای اعلام کند که یک فصل دیگر به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

بعد از همه این اتفاقات نیز شایعات درباره آینده لئو مسی پایان نیافت. در واقع او اکنون ماه‌های پایانی قرارداد خود را با باشگاه کاتالانی پشت سر می گذارد و هنوز نشانه ای از توافق برای تمدید بین دو طرف مشاهده نشده است؛ این در حالی است که گفته می‌شود دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستر سیتی به شدت شرایط جذب برنده شش باره حدود طلا را بررسی می‌کنند.

اگرچه هنوز بسیاری احتمال زیادی برای جدایی لیونل مسی متصور هستند اما به نظر می رسد که رقم خوردن برخی اتفاقات در ماه های اخیر اوضاع را کمی به سود بارسلونا تغییر داده است؛ از روی کار آمدن دوباره رئیس محبوب مسی یعنی خوان لاپورتا گرفته تا عملکرد امیدوارکننده شاگردان رونالد کومان در هفته های اخیر.

نشریه اسپورت کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به به همین موضوع اختصاص داده و با تیتر "شمارش معکوس" به این مسئله اشاره کرده است. اسپورت در شماره امروز خود ادعا کرده که مسی حالا نسبت به قبل از حضور در بارسلونا راضی تر است و از بازی در این تیم لذت ببرد؛ موضوعی که باعث شده تمدید قرارداد او محتمل تر به نظر برسد. با این حال ۱۰۰ روز تا پایان قرارداد مسی باقی مانده و او باید در پایان فصل یک تصمیم سرنوشت ساز را اتخاذ کند.

گفتنی است در حال حاضر تمدید قرارداد مسی بزرگ ترین نگرانی هواداران محسوب می شود و  واقع این تصمیم می‌تواند بارسلونا را منفجر کند؛ منفجر شدن از خوشحالی به خاطر تمدید یا انفجار به خاطر غم از دست دادن یکی از بهترین های تاریخ فوتبال.

۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 12714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha