تکرار پاس‌گل بیرانوند علیه سرمربی تونسی+ ویدیو

علیرضا بیرانوند با ارسال پاسی بلند زمینه ساز گل دوم تیم ملی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران نمایش درخشانی در مقابل سوریه داشت و یکی از بهترین بازیکنان تیم دراگان اسکوچیچ بود.

او شروع خوبی را هم در دیدار با سوریه رقم زد و دقایقی پس از سیو ضربه سر عبدالرحمان برکت، با ضربه ای بلند مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد و سپس سردار آزمون دروازه را گشود. این پاس بلند از بیرانوند در لحظه ای ارسال شد که بازیکنان سوریه در مقابل دروازه ایران بودند و به نوعی غافل‌گیر شدند و نتوانستند از گلزنی زوج طارمی و آزمون جلوگیری کنند.

نکته جالب این‌که بیرانوند دو سال پیش هم روی کار با پای فوق‌العاده‌اش در مقابل تیم نبیل معلول و در بازی پرسپولیس - الدحیل، به این شکل پاس گلی تماشایی را به گادوین منشا داده بود. در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ و زمانی که پرسپولیس برای صعود به یک گل نیاز داشت، علیرضا بیرانوند شروع بسیار خوبی را انجام داد و منشا هم با کنترل تماشایی توپ و دریبل دروازه‌بان، گل حذف شاگردان نبیل معلول را به ثمر رساند.

این بار توپ او به مهدی طارمی رسید و البته در لحظه ارسال پاس بلند امیر میدانی مدافع شماره پنج سوریه هم مزاحمتی را برای بیرانوند ایجاد کرد اما دروازه‌بان شماره یک تیم ملی به خوبی از سد او گذشت و پاسش را فرستاد.

بیرانوند در این صحنه خیلی خوب زوج خط حمله را دید و اختلاف ۸۰ متری تا محوطه جریمه حریف را با پاسی بلند طی کرد و نکته جالب این است که توپ به شکلی دقیق به مهاجم تیم ملی رسید.

در نیمه دوم نیز بیرانوند عملکرد مطمئنی داشت و یک کلین شیت مهم را ثبت کرد. این کلین شیت از آن جهت اهمیت دارد که گلر شماره یک تیم ملی در لیگ بلژیک افت و خیز زیادی داشت و این موضوع هواداران تیم ملی را هم نگران کرده بود اما او حالا با نمایش بسیار خوبش، خیال طرفداران را هم راحت کرده است.

در ویدیوی زیر لحظه‌ای که علیرضا بیرانوند باوجود مزاحمت بازیکن سوری، توپ را برای مهاجمان تیم ملی فرستاد، مشاهده می‌کنید:

آمار علیرضا بیرانوند؛ یک مهار و دو پاس کلیدی.

۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳
کد خبر: 12915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha