۸۰ درصد کادر درمان کشور واکسینه شده اند

حضرتی با تاکید بر اولویت کادر درمان بیماران کرونایی برای تزریق واکسن کرونا گفت: تاکنون ۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی در کشور واکسینه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - مشهد مقدس، مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار گفت: واکسیناسیون کرونا در کشور در حال انجام است و فعالان بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند.

او افزود : واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس دستور العمل های  ارائه شده وزارت بهداشت، مرحله به مرحله انجام می‌شود.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور کنترل شده است، ادامه داد: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها و کاهش رعایت دستور العمل های  بهداشتی، موج چهارم کرونا بالا بگیرد.

حضرتی بیان کرد: البته بر اثر کاهش رعایت دستورالعمل ها ی بهداشتی  و افزایش سفرها عملا برخی استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد موج چهارم همه گیری ویروس کرونا شده‌اند.

او با اشاره به وضعیت ویروس جهش یافته کرونا در کشور، تصریح کرد: خطر افزایش شیوع این ویروس وجود دارد، اما هم اینک با برنامه ریزی لازم و رهگیری در حال مدیریت شرایط هستیم.

۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 12958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha