رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: پیگیر قاعده‌مند کردن فعالیت رمز ارزها هستیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که فعالیت رمز ارزها در کشور چارچوب و قوانین خاص خود را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از میزان؛  محمدرضا پورابراهیمی، با اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رمز ارزها، گفت: گزارش اولیه کمیسیون اقتصادی مجلس درباره رمز ارزها در قالب ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس تهیه شده است.

وی افزود: این گزارش قرار است به زودی در صحن علنی مجلس  قرائت شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ذیل این گزارش تصمیماتی درباره فعالیت رمز ارزها در کشور گرفته شده که آن تصمیمات به نوعی احکام قانونی در راستای فعالیت رمز ارزهاست و تکالیف وزراتخانه ‌های نیرو و صمت را در این راستا مشخص کرده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: در قالب این تصمیمات به دنبال این هستیم که فعالیت رمز ارزها در کشور چارچوب و قوانین خاص خود را داشته باشد.

پورابراهیمی تاکید کرد: به عنوان مثال وزرات اقتصاد باید به نحوی نظارت کند که در قالب این فعالیت، پولشویی صورت نگیرد و یا اینکه وزرات نفت مکلف می‌شود تا خوراک نیروگاه‌ها را به نحوی تامین کند تا نیروگاه‌ها برق تولید کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هدف کمیسیون اقتصادی این است که یک فعالیت اقتصادی در کشور شکل گیرد و از ظرفیت انرژی در کشور استفاده شود و همه این موارد بتواند اثر مثبتی در اقتصاد کشور داشته باشد اما به نحوی که این فعالیت‌ها قانونمند شود.

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 13130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha