خط و نشان مرد آلمانی برای مهدی و رفقا

توماس توخل، سرمربی چلسی، به غیبت دو ستاره اصلی پورتو برابر این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، چلسی در مسابقه ابتدای هفته خود در لیگ برتر انگلیس با یک شکست سنگین برابر وست برومویچ مواجه شد تا توماس توخل اولین باخت خود را در قامت سرمربی آبی‌های لندن به ثبت برساند. با این حال بر هیچ کس پوشیده نیست که چلسی بعد از روی کار آمدن سرمربی آلمانی با پیشرفتی قابل توجهی مواجه شده و حضور این تیم در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا نیز گواه این مسئله است.

آبی ها فردا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف پورتو خواهند رفت. توماس توخل پیش از این بازی گفت: " طبیعی بود که بعد از شکست مقابل وست بروم به این باخت واکنش نشان دهیم.  اینکه بازیکنان از باخت متنفر باشند بخشی از فوتبال محسوب می شود پس طبیعی بود که بعد از این مسابقه اذیت شده باشیم. البته من بعد از این باخت خیلی هم احساسی نشدم یا به شکلی عصبانی با بازیکنان حرف نزدم. باید شکست را پذیرفت و پس از آن آمار و ارقام را مورد بررسی قرار داد."

غیبت دو ستاره اصلی پورتو یعنی اولیویرا و طارمی: " شرایط تا حدودی شبیه بازی رفت برابر اتلتیکو مادرید است که آنها کاراسکو، تریپیر و خیمنز را در اختیار نداشتند اما ما در بازی برگشت با وجود آنها نیز با دو گل به پیروزی رسیدیم. با این حال ما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و باید با تمرکز کامل در زمین حاضر شویم."

حضور پولیسیچ، کانته و آبراهام در لیست: " آنها به آمادگی لازم دست یافته اند بنابراین شرایط به گونه‌ای است که در لیست قرار گرفته اند."

درگیری در تمرین چلسی بین آنتونی رودیگر و کپا آریسابلاگا: " این مسئله خیلی جدی نبود. دوست ندارم خیلی نقش بازی کنم و کاملاً با پذیرفتن این گونه مسائل مشکل دارم اما در تمرینات رقابت بالایی وجود دارد و امکان دارد چنین اتفاقاتی نیز رخ دهد. چیز مهمی نبود و ما سریعاً شرایط را آرام کردیم."

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹
کد خبر: 13219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha