وینیسیوس رونالدو نازاریو؛ ستاره ای متولد شد + تصاویر

وینیسیوس جونیور امشب یک تنه باعث پیروزی ۳-۱ رئال مادرید بر لیورپول شد. او امشب همه را به یاد رونالدو نازاریو انداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، رئال مادرید در یک بازی تماشایی توانست ۳-۱ از سد لیورپول گذر کرده تا گام بلندی به سوی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برداشته باشد.

شاید قبل از بازی خوشبین ترین هوادار رئال خم تصور نمی کرد ستاره بازی وینیسیوس جونیور باشد اما پدیده ۲۰ ساله برزیلی همه پیش بینی ها در مورد خودش را باطل کرد و با زدن دو گل یک تنها باعث برتری رئال بر قرمزهای آنفیلد شد. این برای اولین بار بود که وینیسیوس در یک بازی دبل می کرد و چه شبی را هم برای این کار انتخاب کرد.

رئال دقیقه ۲۶ مزد برتری خود را گرفت و روی پاس قطری تماشایی تونی کروس این وینیسیوس بود که با آلیسون بکر تک به تک شد و پس از یک کنترل سینه عالی توپ را از زیر پای گلر لیورپول وارد دروازه کرد.

نمی توان روی این گل از پاس استثنایی کروس به سادگی گذر کرد.

در ادامه مارکو آسنسیو توانست حساب کار را ۲-۰ کند و این نیمه با برتری رئال به اتمام رسید.

محمد صلاح در دقیقه ۵۱ توانست پاسخ یکی از گل های رئال را بدهد اما کهکشانی ها برای زدن گل های بیشتر جلو کشیدند و وینیسیوس دقیقه ۶۵ توانست دبل خود را کامل کرده و رئال را به گل سوم برساند.

این بار حرکت خوب لوکا مودریچ از سمت راست و نفوذ او به محوطه جریمه موثر واقع شد. او یک پاس عرضی به وینیسیوس داد و ستاره برزیلی هم بلافاصله با یک بغل پا توانست توپ را از زیر دستان آلیسون وارد دروازه کند.

وینیسیوس سرانجام دقیقه ۸۴ جای خود را به رودریگو گوئس داد تا شب تاریخی اش با یک دبل به اتمام برسد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 13228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha