رکورد ابتلا روزانه به کووید۱۹ در ایران شکسته شد

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا درایران را تا امروز هجدهم فروردین ماه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه  از دیروز تا امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۹۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۱۹ نفر از آنها بستری شدند گفت:  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۸۴ هزار و ۳۴۸ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۶۹۹ نفر رسید.

خنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که  خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۷۵ هزار و ۸۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند افزود: چهار هزار و ۱۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۳ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۲۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری تاکید داشت: در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 13260
منبع: پایگاه خبری رکنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha