توئیتر امکان پرداخت انعام به کاربران را فراهم خواهد کرد

شواهدی به دست آمده است که نشان می‌دهد در آینده توئیتر دارای قابلیت انعام دادن خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورج، توئیتر به تازگی اعلام کرد که در حال جستجو در ویژگی‌هایی از قبیل انعام دادن است تا راهی برای پرداخت هزینه و کمک مالی به کاربران توئیتر ایجاد کند, اکنون شواهدی در دسترس قرار گرفته که نشان می‌دهد ویژگی انعام دادن در راه است. جین مانچون وونگ، محقق اپلیکیشن‌ها، تصاویری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد توئیتر می‌تواند دکمه tip را در پروفایل‌های کاربران ارائه دهد.

دکمه کوچک پول نقد آبی رنگ (زیر واترمارک) را در تصویر سمت چپ بررسی کنید. با کلیک یا لمس این دکمه، گزینه‌هایی برای پرداخت از طریق Bandcamp، Cash App، Patreon، PayPal و Venmo نشان داده می‌شود.

وونگ همچنین در ماه مارس شواهدی یافت که نشان می‌دهند شرکت توئیتر در حال کار بر روی ویژگی "Tip Jar" برای Twitter Spaces است. Twitter Spaces یک اتاق صوتی اجتماعی مانند کلاب هاوس است. (کلاب هاوس در ۵ آوریل ویژگی پرداخت مستقیم خود را معرفی کرد)

ارائه ویژگی انعام دادن به کاربران در توییتر واقعیت دارد؟

آزمایش ویژگی Super Follows از سوی توئیتر

البته تصاویر دیگری هم وجود دارد که به جای دکمه آبی، یک دکمه سیاه رنگ را برای گزینه tip نشان می‌دهند. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که توئیتر ظاهراً در حال آزمایش Super Follows برای ارائه است. Super Follows به شما امکان می‌دهد از دنبال کنندگان هزینه بگیرید تا بتوانند به محتوای اضافی دسترسی پیدا کنند.

توئیتر به طور رسمی این ویژگی را اعلام نکرده است، بنابراین هیچ تضمینی برای ارائه این ویژگی جذاب وجود ندارد. البته حتی اگر چنین هم باشد، مشخص نیست که محدودیتی در مورد افرادی که می‌توانند دکمه tip را در نمایه خود قرار دهند وجود دارد یا خیر. به نظر می‌رسد ممکن است این ویژگی به طریقی محدود باشد، مثلا شاید شما را ملزم به داشتن تعداد مشخصی فالوور یا تیک آبی کند.

البته توئیتر از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 13956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha