جزئیات ورود و خروج پول سهامداران حقیقی/ ارزش معاملات خرد چقدر شد؟

بیشترین ورود پول حقوقی‌ها طی معاملات امروز ( ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) مربوط به نمادهای ذوب، وگردش، وپاسار، ورنا، وامید، وزمین است.

به گزارش گروه بورس پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛بازار امروز تا حدی توانست از انچه روزها و هفته های قبل تجربه کرده بود، فاصله  بگیرد و توجه بیشتری را به خود جلب و پول های بیشتری را درگیر بازار کند. این اتفاق مهم است که حجم های بازار کمی بیشتر شده و بازار بیشتر درگیر جریان پول شده است . بی شک این امر موجب دلگرمی فعالان اهالی آن می شود و بسیاری از صاحب نظران این تلاش بازار را متمایز با دفعات پیشین می دانند اما هنوز معتقدیم  باید شرایط کمی بهتر شود و بیشتر بازار را زیر نظر گرفت  . درست است که برخی از برگشت  جدی و قطعی بازار صحبت می‌کنند اما هنوز تردید های بسیاری در این حوزه  وجود دارد  که باعث شده بسیاری از سهامداران همچنان نظاره گر بازار باشند.

بازار سهام روز شنبه با رشد ۰.۴۷ درصدی شاخص کل بورس همراه بود و ارزش معاملات بورس به ‌طور حدودی به ۳۸ هزار میلیارد ریال رسید.  

معامله‌گران حقیقی طی معاملات امروز ۱۰۴ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

امروز بیشترین ورود پول حقیقی در سهام شپنا، کچاد، شبندر، کگل دیده شد همچنین در نمادهای ذوب، وگردش، وپاسار، ورنا، وامید، وزمین ورود پول حقوقی را شاهد بودیم.  

در معاملات روز شنبه، کگل در راس ورود پول حقیقی‌ها بود. ارزش معاملات خرد بازار سرمایه  نیز حدود ۲۸۸ میلیارد تومان به ثبت رسید.  

جزئیات تکمیلی ورود پول حقوقی ها و ورود پول حقیقی ها در نقشه زیر به تصویر کشیده شده است.

رنگ سبز به معنای ورود پول سهامداران حقوقی و رنگ قرمز به معنای خروج  پول سهامداران حقوقی است.

انتهای پیام. /

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 14757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha