واریز سود سهام عدالت لغو شد! / ۳ ماه انتظار برای واریز ۱۱۵ هزار تومان

مسئولان گفته بودند که واریز سود سهام عدالت شروع شده و تا پایان خرداد تمام واریزی‌ها انجام می‌شود اما سهامداران می‌گویند پولی به حسابشان واریز نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ سهامداران از زمستان پارسال منظر دریافت سود سهام عدالت هستند. مسئولان نیز برای وعده دادن کم نمی‌گذارند. سود سهام عدالت باید قبل از عید واریز می‌شد درست مانند سال ۹۸.

اما انگار آزادسازی سهام عدالت به جای حل کردن مشکل، بیشتر مشکل آفرین شده. این پول باید در بهمن یا نهابتا اسفند سال قبل واریز می‌شد اما فقط ۵۰ درصد اول آن در روزهای پایانی اسفند واریز شد.

حالا دو ماهی است که هر روز مدیران سهام عدالت وعده واریز سود می‌دهند. آخرین بار نیز سه‌شنبه گذشته بود که خبرگزاری دولت از احتمال واریز سود سهام عدالت خبر داد.

براساس این گزارش به احتمال زیاد از ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت، ۳۰ درصد آن به حساب سهامداران پرداخت می‌شود و ۲۰ درصد دیگر بعد از تکمیل سودهای واریز شده از سوی شرکت‌های سرمایه‌پذیر در اختیار مشمولان قرار می‌گیرد.

اما پس از جلسه شورای عالی بورس در روز سه‌شنبه هفته قبل، رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره آخرین وضعیت مرحله دوم واریز سود سهام عدالت گفت: «پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۸ در مرحله دوم آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان خرداد ماه این سودها واریز شود.»

۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 15039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha