شهردار تهران: سهام شهروند و روزنامه همشهری در بورس عرضه می‌شود

 شهردار تهران با بیان اینکه سهام شرکت شهروند آماده عرضه در بورس است اعلام کرد: این کار شفافیت این فروشگاه را بیشتر خواهد کرد و در آینده سهام روزنامه همشهری نیز در بورس عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، پیروز حناچی عصر شنبه در مراسم افتتاحیه چهل و سومین فروشگاه شهروند در خیابان سهروردی تهران اظهار داشت:‌ عرضه سهام شرکت شهروند در جهت اصلاح ساختار این فروشگاه صورت خواهد گرفت و تلاش داریم دیگر شرکت های زیر مجموعه شهرداری تهران از جمله روزنامه همشهری در بورس عرضه شود.

وی همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و تاکید کرد: خرمشهر هم در آن روز که پس از مقاومتی جانانه سقوط کرد و هم زمانی که در یک عملیات غرور آفرین آزاد شد در یاد مردم ما خواهد ماند، در روزی که خرمشهر آزاد شد رزمندگان ما ۳۰ هزار اسیر از دشمن گرفتند که یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر را گرامی می داریم.

همچنین مدیرعامل شرکت شهروند در این مراسم گفت: شهروند ۲۷ سال است که به مردم خدمت عرضه می کند و امیدوارم در آینده بهتر به مردم خدمت رسانی کنیم.

علی محمد وحید کریمی افزود: این فروشگاه در یک هزار و ۱۴۰ متر بنا در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۲ طبقه پارکینگ است و ارزش این فروشگاه طبق برآوردها به ۱۵۰ میلیارد تومان می رسد.

وی ادامه داد: برآورد ما این است که این فروشگاه می تواند روزانه نیم میلیارد تومان فروش داشته باشد که تلاش داریم تا پایان مدیریت فعلی فروشگاه بزرگراه همت و کرج را نیز افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت شهروند در خصوص عرضه سهام این شرکت گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت دارد و سود آن نسبت به قبل چهار برابر شده است و به زودی در بورس فروشگاه را عرضه خواهیم کرد.

چهل و سومین فروشگاه شهروند شعبه سهروردی عصر امروز/ شنبه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر افتتاح شد.

۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 15041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha