تیم‌های ملی فوتبال ایران - هنگ کنگ/ یک بازی تدارکاتی بی دردسر در مسیر صعود!

تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران قرار است در ادامه دیدارهای خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بحرین به مصاف هنگ کنگ برود و درصدد است تا مقابل حریف شرق آسیایی خود به پیروزی برسد.

درحال حاضر تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات با کسب ۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی است و پایین‌تر از بحرین و عراق قرار دارد.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای آمادگی در این مسابقات در تهران آغاز شد و سپس یوزها به کیش رفتند تا پس از چند روز تمرین در این شهر به منامه بحرین بروند.

اسکوچیچ ۲۷ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی، جعفر سلمانی، دانیال اسماعیلی فر، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، علی قلی زاده، سیامک نعمتی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و مهدی قایدی.

تیم ملی در بازی رفت مقابل هنگ کنگ با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و درحالی که باید بازی برگشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، اما با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌ها به شکل متمرکز در بحرین برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ برای ۳ بازی پیش روی این تیم در این رقابت‌ها از یک چهره ویژه دعوت کرده است که به احتمال زیاد از او در بازی با ایران رونمایی می‌شود.

انگان لوک فونگ، هافبک تیم لی‌من با عملکرد خوبی که در این تیم داشت، سرمربی تیم ملی هنگ کنگ را قانع کرد که او را در ۲۸ سالگی دوباره به تیم ملی دعوت کند. فونگ اولین و آخرین بار در سال ۲۰۱۳ برای تیم ملی هنگ کنگ بازی کرده بود.

فونگ بعد از دعوت به تیم ملی هنگ کنگ گفت: "من بازیکن با استعدادی نیستم، اما می‌خواهم ثابت کنم که اگر سخت کار کنم، بالاخره شانس یک روز خودش می‌آید."

تیم ملی برای این دیدار مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی تیم ملی برای دیدار با هنگ کنگ به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند ، شجاع خلیل زاده ، محمدحسین کنعانی زادگان ، وحید امیری ، صادق محرمی ، سعید عزت اللهی ، احسان حاج صفی ، علیرضا جهانبخش ، علی قلی زاده ، مهدی طارمی و سردار آزمون.

این دیدار روز پنجشنبه ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 15513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha