حرف های جنجال برانگیز حسن عباسی درباره انتخابات

حسن عباسی گفت: «ما یک مشکلی داریم که از دوره آقای خاتمی و از سال ۷۶ شروع شد. قبل از آن هم در مجلس پنجم ایجاد شده بود؛ آن هم اینکه آمدیم مدل دموکراسی غربی در رقابت‌های انتخاباتی را پذیرفتیم! اشتباه کردیم.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اعتماد، اظهاراتی از حسن عباسی در شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود که نه ‌تنها نشانی از ابراز نگرانی برای جمهوریت نظام ندارد بلکه عملا از پایان انتخابات در ایران می‌گوید.

در اظهارنظر اخیر منتشرشده از حسن عباسی، او رسما تاکید می‌کند که رقابت انتخاباتی در ایران شبیه به آنچه در غرب شاهدیم، امری اشتباه است. او گفته «ما یک مشکلی داریم که از دوره آقای خاتمی و از سال ۷۶ شروع شد. قبل از آن هم در مجلس پنجم ایجاد شده بود؛ آن هم اینکه آمدیم مدل دموکراسی غربی در رقابت‌های انتخاباتی را پذیرفتیم! اشتباه کردیم.»

او البته نمی‌گوید مقصودش از دموکراسی غربی چیست اما در ادامه گفته است:«امارات که انتخابات ندارد، اعصاب مردمش راحت‌تر نیست؟ قطر که انتخابات ندارد. عمان که انتخابات ندارد. ترکمنستان که همین بالای سر ایران است،  انتخابات ندارد. اینها  اعصاب مردمش راحت‌تر نیست؟» 

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 15519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مرصاد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      1 1
      شما برداشتین سوال طرف رو به عنوان بیانیه تیتر کردین این سخنرانی مورد نظر هست که مطلب ازش تقطیع شده تو دقیقه ۲۹ همین اظهارات رو میپرسه و بعدا جواب میده https://www.aparat.com/v/eG3BP/ من تمامشو نگاه نکردم ولی میگه باید یه راه حل باشه که رقابت انتخاباتی چند حزب منجر به چند دسته شدن مردم نشه مثل اتفاقی که تو انتخابات آمریکا افتاد و مردم دو گروه شدند ریختند تو خیابونا و کنگره رو اشغال کردند یا فتنه ۸۸ که مملکت ۸ماه آشوب بود عقل کلا این کجاش غیرمنطقی‌ه؟
    • بابک شاپوری IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      0 1
      "این او نمیگوید" رو یجوری نوشتین انگار سخنرانی یه دقیقه بوده! یه ساعت بحث کرده و این فقط یه نظریه بوده که مطرح کرده و تاجزاده و خیلی رسانه ها به اشتباه (به خباثت) تقطیع کردند خود آقای حسن عباسی این خبر رو تکذیب کرد میتونید همینجا ببینید https://www.youtube.com/watch?v=3qLfNhVAXPw اگه رسالت رسانه ای دارید باید معذرتخواهی کنید از حسن عباسی یا اون دنیا جواب این تهمت رو بدید