سمند EF۷ درصدر فهرست افزایش قیمت‌های امروز + جدول

بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۲۲ خرداد ماه۱۴۰۰ «سمند LX با موتور EF۷» افزایش ۳ میلیونی قیمت را در بازار تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادنیوز؛ رشد قیمت محصولات ایران خودرویی ها در بازار در حالی رقم خورده که امروز سایپایی نیز برخلاف قیمت دلار در بازار رشد قیمت داشته اند.

هرچند تصور می شد این افت قیمت بر بازار خودرو اثر گذارد، اما به گفته فعالان بازار خودرو تا زمانی که بازار ارز به ثبات قیمتی نرسد، «ریزنوسان‌های دلار» نمی تواند تغییر چندانی در بازار ایجاد کند. از سوی دیگر نامشخص بودن نتایج مذاکرات نیز موجب شده تا بازار خودرو همچنان در انتظار اعلام نتایج باشد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته در بازار علاوه بر «سمند LX با موتور EF۷» امروز «سمند LX» نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شده است.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF۷» امروز با افزایش ۳ میلیونی در بازار با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «سمندLX » نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار ۱۹۳ میلیون تومان قیمت خورد. براساس ارزیابی ها امروز  «سمند سورن» بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات ایران خودرو امروز محصولات پژو در بازار بدون تغییر قیمت عرضه شدند، دراین خصوص می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» اشاره کرد که امروز با قیمت  ۲۰۵ میلیون تومان عرضه شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و  «۲۰۶ صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز ۲۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت ۲۴۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتور EF۷» نیز امروز بدون تغییر با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «سمندLX» نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار ۱۹۲ میلیون تومان قیمت خورد. براساس ارزیابی ها امروز  «سمند سورن» نیز در بازار با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران خودرو 22

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
کد خبر: 15903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha