پای خریداران به بازار خودرو باز می شود؟ +جدول

بازار خودروهای پرطرفدار سایپا امروز با چه قیمتی در بازار معامله شدند؟

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو محصولات امروز تقریبا طعم ثبات قیمت را چشیدند و «ساینا» تنها خودوریی بود که با رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت در بازار عرضه شد.

بازار این روزها در حالی با توجه به تغییر پی در پی قیمت دلار بالا و پایین می شود که به گفته فعالان بازار خودرو خریداران چندان توجهی به این تغییرات ندارند و تنها در انتظار نتایج مذاکرات هسته ای و انتخابات ریاست جمهوری هستند. دو عاملی که با مشخص شدن آنها علاوه بر بازار دلار بازار خودرو هم می تواند به یک ثبات نسبی برسد و به این طریق پای خریداران به بازار خودرو باز شود.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز به جز «ساینا» سایر محصولات پرطرفدار سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند. براین اساس قیمت «ساینا» امروز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی   در بازار با قیمت ۱۴۶میلیون تومان عرضه شد. 

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که خانواده تیبا نیز امروز امروز روز آرامی را پشت سرگذاشتند و «تیباصندوقدار» با قیمت ۱۲۹میلیون تومان در بازار عرضه شد و مدل هاچ بک این خودرو «تیبا۲» معمولی نیز بدون تغییر در بازار ۱۳۶ میلیون تومان قیمت رقم خورد.

 «کوییک معمولی» و «کوییکR» نیز امروز تغییری در بازار نداشتند و  «کوییک معمولی» با قیمت ۱۵۲ میلیون تومان و «کوییکR» نیز ۱۵۸ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.  

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 24

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: 16007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha