ببینید ا تفاوت والیبال ژاپن با ایران ا تکنولوژی ژاپنی ها در والیبال روز دنیا

ژاپن که به مهد تکنولوژی دنیا معروف است، از این تکنولوژی در والیبال استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ژاپن در سال های اخیر موفق شده پیشرفت‌های زیادی را در این رشته داشته باشد. تا قبل از رقابت‌های المپیک، ایران و ژاپن در طول تاریخ ۴۲ بار به مصاف هم رفته‌ بودند و سهم هرکدام ۲۱ برد بوده است. در ۲۰ تقابل اخیر تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال ژاپن، ۱۵ پیروزی سهم ایران و ۵ پیروزی سهم ژاپن بود.

در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تیم ملی والیبال ژاپن موفق شد والیبالیست های ایران را در مرحله گروهی شکست دهد تا ایران از المپیک حذف شود.  

تیم ملی والیبال ژاپن برنامه‌ریزی های زیادی را برای این رقابت‌ها داشت. این تیم از سال ۲۰۱۷ به مدت پنج سال برای المپیک سخت کار کرد تا داده‌ها را جمع آوری، تجزیه و تحلیل کند تا با ایجاد یک تیم سختکوش بتواند با قدرت های جهان رقابت کند.  

 اکثر بازیکنان اصلی ژاپن در سن 20 سالگی هستند به طوری که تیم ملی والیبال ژاپن که میزبان المپیک بود، با جوانان خود به میدان این رقابت ها آمد. این تیم با کمترین میانگین سنی ( ۲۵.۵۸  سال سن) در المپیک حضور داشت.

ژاپن که به مهد تکنولوژی معروف است در سال های اخیر موفق شده از علم در ورزش کمک بگیرد تا ورزش این کشور زیر سایه تکنولوژی موفق شود با دیگر کشورهای قدرتمند جهان رقابت کند. تیم ملی والیبال ژاپن از تکنولوژی رباتیک در والیبال روز دنیا استفاده می کند، شاید این موضوع در آینده باعث شود اختلاف فاحشی بین والیبال ایران و این کشور به وجود آید.

مدیریت ورزش ژاپن و به خصوص والیبال این کشور باعث شده که ورزشکاران از چنین امکاناتی بهره مند شوند و این درحالی است که فدراسیون والیبال ایران برای برقراری ارتباط اینترنتی در برگزاری نشست خبری آنلاین همچنان با مشکل مواجه است!

۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 19090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha