لیگ قهرمانان اروپا / گل مهدی طارمی به اتلتیکومادرید که مردود اعلام شد | ویدیو

گل اول پورتو به اتلتیکومادرید توسط مهدی طارمی در دقیقه ۸۰ که به دلیل برخورد اتفاقی توپ به دست، پیش از ورود توپ به دروازه مردود اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در چهارشنبه شب ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ و در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو پرتغال مهمان تیم آتلتیکو مادرید اسپانیا بود، در این رقابت یکی از معدود شانس‌های بازی با فرصت‌طلبی مهدی طارمی مهاجم نوک تیم پورتو به زیبایی به گل نشست اما داور رومانیایی بازی پس از ویدیو چک، آنرا مردود اعلام کرد. در این بازی سخت و نفس‌گیر که ستاره‌های اتلتیکو مادرید می‌توانستند در غیاب په‌په کاپیتان حریف شانس برد داشته باشند، توسط بازیکنان پورتو مهار شدند. شاگردان سیمئونه در نهایت به نتیجه ۰ - ۰ رضایت دادند؛ چرا که با مردود شدن گل سه امتیازی مهدی طارمی، تیم اتلتیکو مادرید عملا از یک باخت خانگی فرار کرد.

گفتنی است رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ در شش دور برگزار می‌شود و در ۲۲ آذر ماه سالجاری مسابقات مرحله یک‌شانزدهم شروع خواهد شد. این رقابت‌ها در ۲۷ اسفندماه در مرحله یک‌چهارم و نیمه‌نهایی ادامه پیدا می‌کند. فینال رقابت‌ها در اول خرداد ماه سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

برنامه کامل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان اروپا ۲۰۲۱

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۴
کد خبر: 20058

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha