ایران-ژاپن/ فرصت انتقام سروقامتان ایران از سامورایی‌ها

تیم ملی والیبال کشورمان در فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا امروز به مصاف ژاپن خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال کشورمان با شکست حریفان خود در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا مقتدرانه به نیمه نهایی رسید و در نیمه نهایی هم توانست چشم بادامی‌ها را از پیش رو بردارد و راهی فینال شود. تیم ملی والیبال ایران که بعد از لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو نو نوار شده است با رویای قهرمانی در آسیا پا به رقابت‌های قهرمانی آسیا گذاشته تا خاطرات تلخ گذشته را فراموش کند.

ملی پوشان والیبال کشورمان در این دوره از رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا سختی‌های زیادی به لحاظ میزبانی بد ژاپنی‌ها کشیدند، اما این سختی و شرایط سخت هم مانع هئف بزرگ ملی پوشان ما در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا نشد و آن تا تحقق رویای خود تنها یک قدم فاصله دارند و باید امروز به مصاف تیم ملی ژاپنی بروند که در لیگ ملت‌ها و المپیک نتیجه را به آن‌ها واگذار کرده است.

پیش از این والیبال ایران و ژاپن در المپیک توکیو به مصاف هم رفته بودند که تیم ملی ژاپن با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل ایران توانست از دور مقدماتی این رقابت‌ها صعود کند و شکست ایران مقابل ژاپن باعث شد، والیبالیست‌های ایران از صعود به دور بعدی این مسابقات باز بمانند.

شاگردان عطایی درحالی به مصاف ژاپن خواهند رفت که تیم ملی والیبال ایران تغییرات زیادی را در بازیکنان خود داده و از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه استفاده می‌کند.

ملی پوشان والیبال ایران برای انتقام شکست المپیک توکیو و لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ در خاک ژاپن به مصاف این تیم خواهند رفت تا شاید بتوانند انتقام شکست بازی‌های قبل را در خانه ژاپن از این تیم بگیرند.

نکته جالب اینکه رقابت‌های آسیایی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود درحالی که المپیک توکیو و لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ بدون حضور تماشاچی برگزار شده بود، حضور تماشاگران ژاپنی می‌تواند کمی کار را برای ملی پوشان والیبال ایران سخت کند، اما شاگردان عطایی بیشتر از گذشته مصمم به قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.

آخرین دیدار تیم ملی والیبال ایران و ژاپن

آخرین رویارویی ۲ تیم به المپیک ۲۰۲۰ که به میزبانی ژاپن برگزار شد برمی‌گردد. در این دیدار تیم ملی والیبال کشورمان ۳ بر ۲ مغلوب سامورایی‌ها شدند ملی‌پوشان والیبال کشورمان در این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵، ۳۱ بر ۲۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۳ بر ۱۵ برابر ژاپنی‌ها شکست خوردند و از دور رقابت‌ها حذق شدند.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدین، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور.

هدایت تیم ملی والیبال ایران بر عهده بهروز عطایی است.

تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در فینال این دوره از رقابت‌ها امروز از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

برنامه کامل مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ ژاپن + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ - ژاپن  ( زبانه MATCH SCHEDULES ) 

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 20163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha