ببینید | سوپرگل دیگری از مهدی طارمی در لیگ پرتغال به تیم ژیل ویسنته

توپ ربایی سریع و شوتی دقیق، گلی استثنایی را به همراه داشت؛ زننده گل کسی نبود جز ستاره ایرانی، مهدی طارمی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، در آغاز هفته هفتم لیگ پریمیر پرتغال و در جریان بازی پورتو با تیم ژیل ویسنته، پاس کم‌جان پدرینیو بازیکن میزبان کافی بود تا جرقه یک حرکت تند و تیز را در ذهن مهاجم پورتو بزند. پس او استارتی سریع زد و با یک نوک‌پا توپ را از مدافع ژیل ویسنته رد کرد و از طرف دیگر به سراغ توپ رفت و در شرایطی که فاصله‌ چهل متری با دروازه داشت، شوتش را روانه گلر بدشانس و جلو کشیده حریف یعنی زیگا فرلیه کرد؛ کسی که قرار بود بهترین گل هفته را از مهدی طارمی دریافت کند.

شوت شجاعانه مهدی طارمی آسمان زمین ژیل ویسنته را طی کرد و از بالای سر دروازه‌بان اسلوونیایی گذشت و در کمال ناباوری از خط دروازه گذشت و تبدیل به گل شد.

گل در شرایطی به ثمر رسید که کسی باور نمی‌کرد یک پاس آرام در میانه زمین، زمینه‌ساز چنین گلی شود اما طارمی با ذکاوت، هوشمندی و البته آمادگی فوق‌العاده‌اش گلی را به ثمر رساند که احتمالا مدت‌ها سوژه رسانه‌های پرتغالی خواهد شد و هیچ بعید نیست که نامزد گل برتر سال در پرتغال یا فراتر از آن شود.

طارمی در حالی در دومین بازی متوالی موفق به گلزنی شد که بازی بعدی پورتو مقابل لیورپول است و قطعا یورگن کلوپ و شاگردانش بازی امشب پورتو و هنرنمایی او را تماشا کرده یا خواهند کرد - یک خط و نشان تمام عیار در آستانه دیداری حساس.

این چهارمین گل فصل مهدی طارمی محسوب می‌شود که او را در قدمی صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال و لوییز دیاز قرار می‌دهد. طارمی در بازی هفته گذشته تیمش پس از دو هفته ناکامی توانست دبل کند و روی یک ضربه پنالتی و یک موقعیت ریباند دو گل برای تیمش بزند و حالا خود را ۴ گله کرده است.

اطلاعات بازی قبل از رقابت دو تیم:
هفته ۷ لیگ برتر پرتغال - فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱
رتبه ۷ - ژیل ویسنته - ۶ بازی - ۸ امتیاز
رتبه ۲ - پورتو - ۶ بازی - ۱۴ امتیاز

این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به نفع پورتو به پایان رسید که گل اول را طارمی مطابق شرح گل در دقیقه ۹ بازی و گل دوم را اولیویرا در دقایق پایانی به ثمر رساندند. 

اطلاعات بازی بعد از رقابت دو تیم:
هفته ۷ لیگ برتر پرتغال - فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱
رتبه ۸ - ژیل ویسنته - ۷ بازی - ۸ امتیاز
رتبه ۲ - پورتو - ۷ بازی - ۱۷ امتیاز

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
کد خبر: 20351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha