هیلاری کلینتون در دانشگاه کوئینز ایرلند هو شد + فیلم

دانشجویان ایرلندی در بدو ورود وزیر پیشین امور خارجه آمریکا به محوطه دانشگاه کوئینز وی را جنایتکار جنگی خواندند و هو کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نیوز ویک، هیلاری کلینتون، وزیر پیشین امور خارجه آمریکا، هنگام پذیرش صدر اعظمی دانشگاه کوئینز ایرلند، از سوی جمعیت، جنایتکار جنگی خوانده شد.

هیلاری کلینتون روز جمعه هنگام حضور در مراسمی که وی را به عنوان اولین صدراعظم زن دانشگاه کوئینز معرفی می‌کرد، در محوطه این دانشگاه هو شد.

یک کلیپ ۴۰ ثانیه‌ای که در توییتر دست به دست می‌شود، کلینتون را در حال ورود به دانشگاه کوئینز ایرلند نشان می‌دهد که کودکی پشت سر او راه می‌رود و لباس کلینتون را بالا گرفته تا مانع برخورد آن با زمین شود. هنگامی که او وارد محوطه دانشگاه می‌شود جمعیت حاضر شروع به فریاد زدن بر سر وزیر پیشین امور خارجه آمریکا می‌کنند.

در میان این اعتراضات صدای فریاد یک نفر که کلینتون را «جنایتکار جنگی» می‌خواند نیز شنیده می‌شود. شخص دیگری فریاد می‌زند: «شرم بر دانشگاه کوئینز» که کلینتون را به اینجا دعوت کرده است. به گفته رسانه‌های انگلیسی، این گروه به سیاست خارجی آمریکا اعتراض می‌کردند.

کلینتون در اوایل ژانویه ۲۰۲۰ به عنوان صدراعظم این دانشگاه منسوب شد، اما انتساب وی به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاد. او یازدهمین رئیس دانشگاه و اولین زنی است که این عنوان را در اختیار دارد.

کلینتون قبل از این مراسم اعلام کرد که از بودن در ایرلند شمالی خوشحال است و به رابطه دیرینه خود با این کشور افتخار می‌کند. او در سخنرانی پذیرش خود  تصمیم برای ایفای این نقش را آسان عنوان کرد زیرا او همیشه از حضور در محوطه دانشگاه و صحبت با دانشجویان لذت می‌برد.

۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۰
کد خبر: 20395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha