کونسیسائو در آستانه دیدار امشب پورتو با لیورپول: ما نماینده یک باشگاه تاریخی هستیم

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو، می‌گوید توقعات زیادی از این تیم در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پورتو که در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا نمایش فوق‌العاده‌ای را مقابل اتلتیکومادرید مدعی ارائه داد و حتی به گفته بسیاری، شایسته پیروزی بود، امشب در هفته دوم این رقابت‌ها یک بازی دشوار در مقابل لیورپول برگزار خواهد کرد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو، کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول گفت: "ما نماینده یک باشگاه تاریخی هستیم که دارای سابقه بسیار بالایی در لیگ قهرمانان است اما حالا تاریخ و گذشته بازی نمی کنند. هویت لیورپول مانند ما تغییر نکرده است. ما با حریفی روبرو هستیم که به نظر من، در برخی از نقاط زمین بهترین تیم جهان است. با این حال موفقیت در بازی فردا به خودمان بستگی دارد و اینکه بتوانیم از برخی نقاط ضعف حریف استفاده کنیم."

کونسیسائو در ادامه گفت: "ما تحت فشار هستیم. سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چلسی را با نتیجه یک بر صفر شکست دادیم و افرادی ناراحت شدند. این بخشی از فرهنگ باشگاه است. البته من رئیس را مقصر می دانم این باشگاه را به تیمی برنده تبدیل کرده است."

وضعیت پپه: " بودن یا نبودن پپه تفاوت بزرگی است. نه اینکه دیگران بی ارزش باشند اما او بازیکن بسیار باتجربه ای است و در این بازی ها داشتن افراد توانمند در چنین بخش مهمی ضروری است. با این حال وضعیت او مشخص نیست و فردا همه چیز معلوم می ‌شود."

این مسابقه سه‌شنبه ۶ مهر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد. 

گفتنی است رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ در شش دور برگزار می‌شود و در ۲۲ آذر ماه سالجاری مسابقات مرحله یک‌شانزدهم شروع خواهد شد. این رقابت‌ها در ۲۷ اسفندماه در مرحله یک‌چهارم و نیمه‌نهایی ادامه پیدا می‌کند. فینال رقابت‌ها در اول خرداد ماه سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

برنامه کامل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان اروپا ۲۰۲۱

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
کد خبر: 20451
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha