حسن یزدانی رییس نشد! + عکس

در حالیکه این احتمال وجود داشت تا حسن یزدانی به عنوان رییس انتخاب شود اما او به فرد دیگری رای داد و با این حساب حکم ریاست به نام دیگری خورد.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، انتخابات کمیسیون ورزشکاران اتحاد جهانی کشتی در خلال رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان در اسلو نروژ برگزار شد که نهایتا با رای کشتی گیران سراسر دنیا ،حسن یزدانی از ایران ، مکسول گاریتا از کاستاریکا ، تاماش لورینژ از مجارستان ، یوی سوساکی از ژاپن ، ابوردورو از نیجریه ، جسیکا لاورز از اتریش و آرسن جلفالاکیان از ارمنستان به عنوان اعضای کمیسیون ورزشکاران اتحاد جهانی کشتی انتخاب شدند . 
پس از این اما انتخابات داخلی برگزار شد که با رای 6 عضو دیگر ، حکم ریاست کمیسیون به نام آرسن جلفالاکیان ثبت شد این در حالی است که پیش بینی می شد حسن یزدانی شانس بالایی برای ریاست داشته باشد اما ملاحظاتی همچون بازنشستگی جلفالاکیان و فراغت بال او و همچنین موقعیت بهتر او برای حضور در جلسات متعدد باعث شد تا بنا بر گزارش اتحاد جهانی کشتی ، این قهرمان ارمنی به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شود. 



آرسن جلفالاکیان پسر لوان جلفالاکیان قهرمان شهیر جهان و المپیک ارمنی است که خودش هم سابقه قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارد. او که از سال 2017 در این کمیسیون عضویت داشته است حالا جایگزین جردن باروفس آمریکایی شده که پیش از این ریاست کمیسیون ورزشکاران را در اختیار داشت. 
به این ترتیب جلفالاکیان نماینده کشتی و کشتی گیران سراسر جهان در اجلاس جهانی ضد دوپینگ وادا و کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک هم خواهد بود. 

۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 21106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha