به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روزنامه ایران،بانک پاسارگاد که در روزهای اخیر هزینه پیامکهای اطلاعرسانی را افزایش داد، توضیحاتی در این باره ارائه کرد و آن را به نفع مشتریان دانست. به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته خبر افزایش هزینه ارسال پیامک به مشتریان منتشر شد. این در حالی بود که بانک مرکزی اعلام کرد هیچگونه بخشنامهای در این خصوص ابلاغ نکرده و آخرین بخشنامه درباره افزایش پیامک مشتریان آذر سال ۱۳۹۹ منتشر شده و همچنان معتبر و لازمالاجراست. بانک پاسارگاد در اطلاعیهای در ارتباط با نحوه اعمال هزینه پیامکهای سازمانی توضیح داد: با توجه به افزایش بیش از صد درصدی هزینه پیامکهای سازمانی توسط اپراتورهای تلفن همراه در سالجاری و با عنایت به جدول کارمزدهای خدمات الکترونیکی هفتم آبان ماه ۱۳۹۹ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عادلانه کردن هزینه کارمزد دریافتی از مشتریان گرامی در دستور کار بانک قرار گرفته است. از آنجا که طبق بررسیها، بیش از ۷۰درصد مشتریان بانک پاسارگاد تراکنشهای محدودی در حسابهای خود داشتهاند، روش محاسبه کارمزد ضرورتاً باید از آبونمان سالانه به هزینه هر تراکنش اصلاح میشد. بنابراین روش عادلانه محاسبه هزینههای مشتریان اقتضا میکرد عملکرد هر مشتری جداگانه مبنای محاسبه و اعمال کارمزد قرار گیرد.
بانک پاسارگاد که در روزهای اخیر هزینه پیامکهای اطلاعرسانی را افزایش داد، توضیحاتی در این باره ارائه کرد و آن را به نفع مشتریان دانست.
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 33237
نظر شما