به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مطابق این یافتهها، توئیتهای ایلان ماسک، مالک شرکتهای تسلا و اسپیسایکس که یک چهره جهانی در حوزه فناوری و فضایی شناخته میشود، با ۱۰۰ میلیون فالوور، قریب به ۱۸۰ هزار لایک از کاربران شبکههای اجتماعی میگیرد؛ اما توئیتهای علی کریمی که فقط 700 هزار فالوور دارد و فقط برای ایرانیها شناخته شده است، نزدیک به 240 هزار لایک دریافت کرده است!
این واقعیت در کنار اینکه افزایش لایکها، مربوط به روزهای اغتشاش است، نشان میدهد جادوگر سابق فوتبال ایران، در شبکههای اجتماعی هم از جادوی روباتها برای برجسته کردن و چهرهسازی خود به عنوان لیدر آشوبها استفاده میکند. این درحالی است که در همین روزها رقابت زیادی میان چهرههای بدنام ایرانی خارجنشین برای کسب عنوان لیدری اغتشاشها در جریان است.
نظر شما