روایت رسمی ازدرگیری ها در هنرستان دخترانه شهید صدر/دو دانش آموز روانه بیمارستان شدند

پزشک اورژانس بیمارستان لقمان می‌گوید: دو دانش آموز ۱۶ و ۱۷ ساله [ثنا.س و محدثه.ز] که لباس فرم مدرسه بر تن داشتند، توسط همکاران اورژانس تهران و با همراهی دو تن از معلمان یا اولیای مدرسه به اورژانس بیمارستان منتقل شدند که علایم شوک عصبی داشتند و بلافاصله با تزریق سرم و آرام بخش تحت نظارت همکاران ما قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تابناک بروز حوادثی در هنرستانی دخترانه در تهران، موجب شکل گیری تنش‌هایی شد که پای پلیس و اورژانس را به مدرسه باز کرد.

ساعاتی پیش، خبری در شبکه‌های اجتماعی مخابره شد که حکایت از درگیری و بروز تنش در مدرسه‌ای دخترانه در تهران داشت؛ هنرستان دخترانه شهید صدر در تقاطع خیابان‌های کارون و مرتضوی در محله سلسبیل؛ مدرسه‌ای در مقطع متوسطه دوم که برخی شایعات حکایت وخامت اوضاع در آن داشت.

این رویداد خیلی زود به بروز تنش‌هایی در سطح محله منجر شد، به ویژه آنکه خبر می‌رسید یکی از دانش آموزان این مدرسه در درگیری‌ها جان باخته است. درگیری‌هایی که گفته می‌شود شروع آن از مجادله مدیر و دانش آموزان برای توقیف تلفن همراه یکی از دانش آموزان بوده است؛ هرچند در بازار داغ شایعات، از درگیری پلیس و دانش آموزان هم سخن به میان آمده است.

روایتی که مهر آن را تکذیب کرده و نوشت: «تجمعی در جلوی یکی از مدارس دخترانه در محله سلسبیل تهران شکل می‌گیرد و افراد اقدام به شعار دادن می‌کنند. کمی بعد مأموران یگان ویژه پلیس با هدف ایجاد نظم و امنیت به این نقطه اعزام می‌شوند و با گفت‌وگو تجمع کنندگان را متفرق می‌کنند.

گفتنی است که مأموران به این مدرسه وارد نشدند و تنها برخی از مأموران برای صحبت با والدین به داخل مدرسه رفتند و هیچ دانش آموزی کشته نشده است.»

این در حالی است که بر اساس روایات‌ شاهدان، پای اورژانس هم به ماجرا باز شده و تصاویری از حضور یک آمبولانس در مدرسه هم مخابره شده است؛ آمبولانسی که با حضور در این مدرسه، دو دانش آموز را به بیمارستان لقمان حکیم منتقل کرد؛ دانش آموزی که گفته می‌شد در درگیری با مدیر بر زمین افتاده و شایعه مرگش منتشر شده بود و دانش آموز دیگری که بعدتر از حال رفته است.

دانش آموزانی که هر دو بعد از مراقبت‌های لازم در اورژانس بیمارستان، ترخیص شدند؛ این خبری است که پزشک اورژانس بیمارستان لقمان به خبرنگار «تابناک» می‌دهد و می‌گوید: «دو دانش آموز ۱۶ و ۱۷ ساله [ثنا.س و محدثه.ز] که لباس فرم مدرسه بر تن داشتند، توسط همکاران اورژانس تهران و با همراهی دو تن از معلمان یا اولیای مدرسه به اورژانس بیمارستان منتقل شدند که علایم شوک عصبی داشتند؛ استرس شدید و لرزش.»

وی می‌افزاید: «این دانش آموزان بلافاصله با تزریق سرم و آرام بخش تحت نظارت همکاران ما قرار گرفتند و معاینه کامل هم شدند. کمی بعد هم پدر و مادر دانش آموزان به بیمارستان رسیدند. خدا را شکر حال این دو دانش آموز بعد از تزریق خوب شد و بعد از آنکه علایمشان از بین رفت، ترخیص شدند.»

این پزشک در پاسخ به سوالی که آیا آثار ضربه در معاینه این دانش آموزان دیده شد و نیازمند مراجعه دوباره به مراکز درمانی هستند یا خیر، تاکید کرد: هیچ آثاری دیده نشده و عامل از حال رفتن دانش آموزان، استرس و فشار عصبی وارد آمده به ایشان بوده که موجب بروز شوک عصبی شده و علایمی مانند لرزش در این دانش آموزان شده است.

۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 34504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha