به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛خبرآنلاین نوشت؛ بازیای که در بیش از ۲۵ شبکه تلویزیونی روی آنتن رفت و بعد از بازی عربستان_آرژانتین با ۱۱۱ میلیون مخاطب و قطر_اکوادور با ۹۹ میلیون بیننده، جایگاه سوم را به عنوان پربینندهترین بازیهای مرحله مقدماتی به نام خود ثبت کرد. این بازی حتی رکورد شبکه بیبیسی را هم شکست و پیرو همین ماجرا کمپانی «Barb» اعلام کرد این مسابقه در بالاترین حد خود ۸.۱ میلیون مخاطب داشته است.
فردای روزی که سایت بین اسپرت آمار مخاطبان را اعلام کرد، سازمان صداوسیما قیمت تیزرهای تبلیغاتیاش را منتشر کرد. تعرفه تبلیغاتیای که صداوسیما داشت، در کمترین حالت ۷میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و در بیشترین حالت ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. این تعرفهها برای ۲۰ ثانیه تبلیغات تعریف شده، در واقع صداوسیما برای هر یک ثانیه تبلیغات از شبکه سه در کمترین حالت ۳۶۴ میلیون تومان و در بیشترین حالت ۶۸۵ میلیون تومان دریافت میکند.
نظر شما