یورو از ۴۰ هزار تومان گذشت/نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱

​​​​​​​دلار توافقی صبح امروز سه‌شنبه ۲۲ آذر در کانال ۳۶ هزار تومان معامله شد. ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۸۳ هزار ارتقا پیدا کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فرارو- قیمت دلار توافقی امروز سه‌شنبه ۲۲ آذر به کانال ۳۶ هزار تومان قدم گذاشت. هر اسکناس دلار تا ساعت ۱۱ و نیم امروز در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود، معادل ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد درحالی که عصر دیروز اسکناس آمریکایی با نرخ ۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود. همزمان با رشد ۸۰۰ تومانی نرخ دلار، قیمت یورو امروز هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و پا به محدوده ۴۱ هزار تومان گذاشت. در بازار طلا، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار از قله‌ تازه‌ای که دیروز خلق شده بود، بالاتر رفت و نرخ فروش سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم از سکه امامی یا همان طرح جدید جلو زد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۲ آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی روی پله ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان ایستاد. عصر دیروز خرید دلار توافقی ۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان تمام می‌شد و با شروع معاملات امروز این رقم ۸۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد. قیمت یورو امروز تقریبا هزار و ۸۰۰ تومان رشد داشت و از ۳۹ هزار و ۴۰۰ تومان به ۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز یکشنبه دوشنبه امروز
دلار ۳۵ هزار و ۸۵ تومان ۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان
یورو ۳۸ هزار و ۵۵۰ تومان ۳۹ هزار و ۴۰۰ تومان ۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۲۲ آذر تا ساعت ۱۱ و نیم در بازار به یک میلیون و ۶۸۳ هزار تومان ایستاد. عصر دیروز همزمان با آخرین خرید و فروش‌های بازار خرید طلا یک میلیون و ۶۷۲ هزار تومان هزینه داشت و شاهد رشد ۱۱ هزار تومانی ارزش این فلز گرانبها هستیم. ناگفته نماند که قیمت طلا ۱۸ عیار در پایان معاملات روز دوشنبه، بالاترین قیمت پایانی آن در طول تاریخ به شمار می‌رود.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

یکشنبه دوشنبه امروز
یک میلیون و ۶۴۶ هزار تومان یک میلیون و ۶۷۲ هزار تومان یک میلیون و ۶۸۳ هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز سه‌شنبه ۲۲ آذر از سکه امامی یا همان طرح جدید جلو زد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم صبح امروز معادل ۱۸ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان فروخته شد که به معنی افزایش ۱۰۲ هزار تومانی ارزش آن نسبت به نرخ پایانی روز گذشته است. قیمت سکه امامی، اما با کاهش ۱۷۳ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان تقلیل پیدا کرد و سکه گرمی که سه میلیون و ۸۶۰ هزار تومان فروخته شد، افت قیمت ۲۰ هزار تومانی را درمقایسه با معاملات عصر دوشنبه به ثبت رساند.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه یکشنبه دوشنبه امروز
سکه امامی ۱۷ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان ۱۸ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان ۱۸ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۷ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان ۱۸ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان ۱۸ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان
سکه گرمی سه میلیون و ۸۱۰ هزار تومان سه میلیون و ۸۸۰ هزار تومان سه میلیون و ۸۶۰ هزار تومان

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 36636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha