دشمن می‌خواهد ایران را پای مذاکره‌ای بکشاند که نتیجه‌اش از قبل مشخص است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هدف دشمن این است که ملت ایران راهبردها و سیاست‌های تحمیلی آمریکا را بپذیرد، آنها می خواهند ایران را پای میز مذاکره بکشانند و نتیجه این مذاکره از قبل مشخص شده است و آن تسلیم ایران در مقابل آمریکاست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور و شوراهای پدافند غیر عامل استانها اظهار داشت: انقلاب اسلامی با آرمان ها و شعارهایی مانند حمایت از مستضعفان و ایستادگی در برابر ظالمان شکل گرفت و به پیروزی رسید و همچنان بر آرمان های استوار خویش ایستاده است. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به خروج آمریکا از برجام و افزایش تحریم و فشارهایش گفت: عهدشکنی آمریکای تروریست و جنایتکار با اینکه ایران به همه تعهداتش در برجام پایبند بود از تعداتش خارج شد و تحریم ها علیه ایران را مجددا پیش گرفت. 

سرلشکر باقری افزود: هدف دشمن این است که ملت ایران راهبردها وسیاست‌های تحمیلی آمریکا را بپذیرد، آنها می خواهند ایران را پای میز مذاکره بکشانند و نتیجه این مذاکره از قبل مشخص شده  است و آن تسلیم ایران در مقابل آمریکاست که این موضوع هیچگاه با اهداف نظام مقدس ما انطباق ندارد. 

وی تصریح کرد: ایران یک سال صبر کرد اما دشمن به عهد خود برنگشت و ایران از یکسال قبل راهبرد مقاومت فعال را در پیش گرفت. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ملت و دولت ایران توانست تهدیدها و فشارهای آمریکا  را به خوداتکایی و پیشرفت تبدیل کند و روی پای خود بایستد و آرمان هایش را دنبال کند. 

سرلشکر باقری با بیان اینکه استقامت ملی موجب ناامیدی  دشمن می شود، گفت: بحمدلله کشورما به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، خون شهدا و تلاش نیروهای مسلح و سایر بخش ها از نظر آمادگی دفاعی و انسجام نیروهای دفاعی  در بهترین وضعیت قراردارد.

ادامه دارد . . . 

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 4154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha