به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد طراحی بیرونی کادیلا مدرن و محافظهکارانه و در عین حال متناقض با بدنه ساده آن است. طراحی داخلی خودرو شبیه به همان ال ۹۰ و ساندرو بوده و به جز اضافه شدن برخی امکانات مثل نمایشگر امکانات-سرگرمی و کیلومترشمار جدید، تغییر دیگری نداشته است.
پیشرانه ME۱۶ که در اصل همان پیشرانه تیوفایو پلاس است در این خودرو حضور دارد.این یعنی قلب تپنده پژو در سینه یک رنو!
قسمت پایینی سپر اسپرت طراحی شده که به صورت کلی با فرم سادهی بدنه هماهنگی ندارد.
طراحی نمای کناری به جز اضافه شدن قطعات کوچکی روی گلگیر،تغییری نداشته است.
نمای پشتی خودرو هم مدرن طراحی شده و شکل و فرم آن ما را به یاد محصولات فعلی رنو میاندازد. در مجموع طراحی بیرونی کادیلا مدرن و محافظهکارانه و در عین حال متناقض با بدنه ساده آن است.
طراحی داخلی خودرو شبیه به همان ال ۹۰ و ساندرو بوده و به جز اضافه شدن برخی امکانات مثل نمایشگر امکانات-سرگرمی و کیلومترشمار جدید، تغییر دیگری نداشته است.
پیشرانه ME۱۶ که در اصل همان پیشرانه تیوفایو پلاس است در این خودرو حضور دارد.این یعنی قلب تپنده پژو در سینهی یک رنو! نام اصلی این پیشرانه EC۵ بوده که در محصولات گروه پژو سیتروئن (پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳)، تارا، رانا پلاس و ۲۰۷i به کار گرفته شده است. به این ترتیب یک پیشرانه سه اسم پیدا میکند: EC۵ (پژو سیتروئن) ، TU۵+ (ایرانخودرو) و ME۱۶ (سایپا). ۱۱۰ اسببخار قدرت و ۱۵۰ نیوتونمتر گشتاور خروجی این پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر است.
از قرار معلوم گیربکس پنج سرعته دستی با نام ۵F۱۸PE که در شاهین هم به کار رفته، وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را برعهده دارد. نسخه اتوماتیک کادیلا با گیربکس DAE معرفی خواهد شد. این خودرو توسط پارسخودرو تولید خواهد شد.
نظر شما