آمریکا هنوز به والیبال ایران ویزا نداده است!

در فاصله حدود ۱۰ روز تا آغاز هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در آمریکا، کشور میزبان هنوز به والیبالیست‌های ایران ویزا نداده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از ۱۳ تیر به میزبانی آناهایم آمریکا برگزار می‌شود اما بنا بر اعلام فدراسیون والیبال ایران، کشور میزبان هنوز برای تیم ملی ایران ویزا صادر نکرده است.

فدراسیون والیبال در گزارشی به رویارویی دو تیم ایران و آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌ها اشاره کرده و در مورد صادر نشدن ویزای آمریکا نوشته است:

«ایران و آمریکا دو حریف سرسخت در حالی ساعت ۱۸ روز جمعه دوم تیر به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت که عدم صدور ویزای تیم ایران از سوی آمریکایی‌ها برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها، تمرکز تیم ایران در خصوص احتمال حضور نیافتن در این هفته و بی نتیجه بودن تلاش مردان والیبال ایران برای صعود به فینال این رقابت‌ها را برهم می‌زند.

این در حالی است که فدراسیون جهانی والیبال ضمن همدردی و ابراز نگرانی با فدراسیون والیبال ایران از عدم همکاری کنسولگری آمریکا در آنکارا گلایه کرده و روشن نبودن تکلیف ویزای ایران برای هفته سوم لیگ ملت‌ها، برنامه آماده‌سازی تیم ایران را در هفته‌های دوم و سوم را نیز بر هم زده است و هر لحظه احتمال تغییر برنامه تیم از یک هفته قبل از لیگ ملت‌ها تاکنون وجود دارد.

همچنین نبود دو بازیکن اصلی ایران به نام‌های امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی در هفته سوم در آناهایم به دلیل ثبت نشدن مدارک برای صدور روادید از سوی آمریکایی‌ها، دلیل دیگری بر وجود جنگ روانی آمریکا علیه ایران در خارج از زمین والیبال و روح ورزش است که باید عاری از بازی‌های سیاسی و سیاست باشد.»

۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 44047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha