رئیسی:با متخلفان افزایش قیمت محصولات پتروشیمی برخورد شود

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل افزایش قیمت محصولات پتروشیمی، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت، پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.

رئیسی در ادامه، تصویرسازی از عملکرد دولت را موضوعی بسیار مهم برشمرد و گفت: حتی وقتی همه تصمیمات و اقدامات صحیح و سازنده هستند، اگر به وجه تصویرسازی، اطلاع‌رسانی و تبیین آن توجه کافی نشود، ارائه تصویر ناصحیح از عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌تواند هزینه‌های زیادی به دولت تحمیل کند.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی و برنامه‌ریزی صحیح و به‌روز برای اطلاع‌رسانی هنرمندانه، پیشگیری از بروز بسترهای تصویرسازی ناصحیح و پاسخگویی به فضاسازی‌ها علیه دولت افزود: اگر چه اراده جدی وجود دارد تا به هر بهانه ناموجهی برای دولت حاشیه‌سازی و چالش‌آفرینی شود، اما دستگاه‌های اجرایی نیز نباید از بسترها و موضوعاتی که مستعد امیدآفرینی هستند، غفلت کنند.

رئیسی خطاب به سخنگویان، مسئولان اطلاع‌رسانی دولت و همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد:در وهله اول با اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق و در وهله دوم پاسخگویی به شبهات و نیز جوسازی‌ها، تصویری صحیح از عملکرد دولت ارائه کنند.

رئیس جمهور در بخش ابتدایی سخنانش با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به مردم ایران و همه مسلمانان جهان تصریح کرد: ماه ذی‌الحجه از بهترین فرصت‌ها برای رسیدن به درجه عبودیت و تلاش و درخواست برای ایجاد گشایش و فرج در امور است.

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 44254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      1 0
      بنده به نمایندگی از ملت شریف ایران: برخورد نشود
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      0 0
      شوخی می کنی آقای رئیسی