پای بازیکن ما برگشت بازی نیمه تمام ماند + فیلم دردناک مصدومیت و فریادهای دلخراش ملی پوش ایرانی

دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران و برزیل در تورنمنت چهار جانبه بلغارستان به دلیل مصدومیت یوسف کاظمی نیمه‌تمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال جوانان ایران که برای آمادگی بیش‌تر و حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان، در تورنمنت چهارجانبه بلغارستان شرکت کرده است، شب گذشته به مصاف برزیل رفت اما بازی به دلیل مصدومیت یوسف کاظمی مدافع تیم نیمه‌تمام‌ ماند.

تیم ایران این مسابقه را با ترکیب عرشیا به‌نژاد، امیرمحمد گلزاده، شایان سپهری، یوسف کاظمی، پوریا حسین‌پور، مبین نصری و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد و در ست نخست تیم ایران همانند بازی با آمریکا تیم برتر میدان بود و تا امتیاز پنج برزیل نتوانست امتیازی از جوانان ایران بگیرد. این برتری تا پایان ست ادامه داشت و شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم ۲۵ بر ۲۰ برنده میدان شدند.

ست دوم متفاوت آغاز شد و برزیلی‌ها با ایران برابر پیش آمدند و در دقایقی از بازی تیم برتر بودند. تایم‌های استراحت سرمربی ایران هرچند بعضی از امتیازات را جبران کرد اما ست با برتری ۲۵ بر ۲۲ برزیل به پایان رسید.

در ست سوم دو تیم پایاپای پیش رفتند اما ست بدی برای ایران بود زیرا در امتیاز ۱۷ بر ۱۶ که تیم ایران پیش بود، یوسف کاظمی مصدوم شد. در این امتیاز و در دفاع، پای کاظمی برگشت و صدای فریادش سالن را پر کرد. شدت درد او در حدی بود که نه تنها بازیکنان ایران که همه افراد حاضر در سالن از صدای ناله‌های کاظمی غافلگیر شدند. وضعیت به گونه‌ای شد که دو تیم از ادامه بازی انصراف دادند و بازی نیمه‌تمام ماند.

بر اساس معاینات ابتدای بر روی یوسف کاظمی، این بازیکن نمی‌تواند تیم ملی جوانان را در رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور بحرین همراهی کند و امروز (دوشنبه ۱۲ تیر) برای ادامه درمان به تهران بازخواهد گشت.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از ۱۶ تا ۲۵ تیرماه در بحرین برگزار می‌شود.

در دومین روز تورنمنت چهار جانبه صوفیه و قبل از بازی ایران و برزیل، بلغارستان و آمریکا مقابل هم قرار گرفتند. بلغاری‌ها که روز اول برزیل را در بازی سه سته شکست داده بودند، آمریکا را هم سه بر صفر از پیش رو برداشتند.

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 44424

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha