پیروزی استقلال برابر آلومینیوم اراک؛ آرمان فرشته نجات نکونام + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم اراک در هشتمین هفته لیگ برتر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک امروز راس ساعت ۱۸:۰۰ در هفته هشتم فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

پیروزی استقلال برابر آلومینیوم اراک؛ آرمان فرشته نجات نکونام

 دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش جمعه‌شب ایرنا، تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک امروز در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را سید رضا مهدوی با کمک‌های علی ایلدروم و امیر رضا آشور ماهانی بر عهده داشتند.

استقلال برای گرفتن سه امتیاز خانگی مقابل آلومینیوم اراک از انگیزه‌های زیادی برخوردار بود. شاگردان جواد نکونام به دنبال این بودند تا برای صعود موقت به صدر جدول و عقب نماندن از کورس قهرمانی به برتری برسند. آلومینیوم اراک که هفته گذشته نساجی مازندران را از پیش رو بر داشت در تهران به دنبال یک شگفتی بزرگ بود تا دست خالی میدان را ترک نکند.

پیروزی استقلال برابر آلومینیوم اراک؛ آرمان فرشته نجات نکونام

دقایق حساس:

دقیقه ۷: مهرداد محمدی در محوطه جریمه آلومینیوم اراک پس از برخورد با بهروز نوروزی فرد سرنگون شد اما داور خلاف نظر استقلالی‌ها اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۸: استقلال با پاس جلالی صاحب موقعیت خطرناکی شد. مهاجم استقلال در محوطه جریمه شوت محکمی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد اما خلیفه با واکنشی به موقع توپ را دور کرد و در برگشت نیز ضربه یامگا از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: سعید مهری از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او به راحتی توسط دروازه‌بان آلومینیوم اراک مهار شد.

دقیقه ۲۲: آلومینیوم چسبیده به پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد اما ضربه مرتضی تبریزی به مدافعان استقلال برخورد کرد تا این فرصت مناسب از دست برود.

دقیقه ۳۰: ارسال بازیکن آلومینیوم به دهانه دروازه استقلال پیش از رسیدن به تبریزی، با ضربه به موقع سهرابیان دور شد.

دقیقه ۳۷: استقلال صاحب ضربه کرنر شد. مهدی‌پور با پاس کوتاه توپ را به سعید مهری سپرد و ارسال این بازیکن با اشتباه دروازه‌بان آلومینیوم اراک همراه شد تا آرمان رمضانی با ضربه سر گلزنی کند.

دقیقه ۳۸: شوت سنگین مهرداد محمدی از جناح راست و با پای چپ به راحتی در دستان دروازه‌بان آلومینیوم اراک قرار گرفت.

دقیقه ۴۹: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد اما توپ با اختلاف کمی به خارج رفت.

پیروزی استقلال برابر آلومینیوم اراک؛ آرمان فرشته نجات نکونام

دقیقه ۶۱: مهرداد محمدی با استفاده از اشتباه نوروزی‌فرد و سر خوردن این بازیکن، صاحب موقعیت فوق العاده‌ای شد. او در حالی که موقعیت عالی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کرد قصد داشت توپ را به بلانکو پاس دهد تا این بازیکن در اولین حضورش گلزنی کند اما پاس بسیار بد محمدی باعث شد توپ را مدافع اراکی‌ها دور کند و این فرصت از دست برود.

دقیقه ۶۵: ارسال سریع ابوالفضل جلالی در میانه‌های راه با برخورد به پای مدافع آلومینیوم راهی کرنر شد ولی داور ضربه دروازه اعلام کرد.

دقیقه ۸۳: محمد حسین مرادمند پس از برخوردی که با مهاجم آلومینوم اراک داشت، از داور بازی کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه۲+۹۰: استقلال در حمله صاحب موقعیت خطرناکی شد. گوستاوو بلانکو پاس روبه جلویی به دهانه دروازه آلومینیوم ارسال کرد اما مدافع این تیم زودتر از حامدی‌فر توپ را دفع کرد تا استقلال به گل دوم نرسد.

دقیقه ۷+۹۰ : آلومینیوم اراک بهترین فرصت را برای به تساوی کشاندند بازی داشت. پاس فخرالدینی به جبیره رسید اما ضربه او به تیرک برخورد کرد تا نکونام نفس راحتی بکشد.

استقلال با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس ۱۵ امتیازی، به طور موقت صدرنشین لیگ برتر شد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی ، آرمین سهرابیان، ابولفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور( امید حامدی‌فر) ، سعید مهری، آرش رضاوند(ایمان سلیمی)، مهرداد محمدی (جعفر سلمانی)، آرمان رمضانی(گوستاوو بلانکو) ، کوین یامگا

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، احسان قهاری(میلاد شیخ فخرالدینی)، مهدی لیموچی، امین جهان کهن(علیرضا نقی‌زاده)، مرتضی تبریزی، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فر، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی


فیلم خلاصه بازی استقلال و آلومینیوم اراک

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶
کد خبر: 48461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha