کیوساکی: قبل از آن که دیر شود بیت کوین بخرید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده و چهره شناخته‌شده دنیای مالی، بار دیگر بر مواضع قبلی خود تاکید کرد. او به مردم توصیه می‌کند قبل از آن که دیر شود خرید بیت کوین را در اولویت قرار دهند. آقای کیوساکی مجدد ارز فیات را بی‌اعتبار خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از newsbitcoin، رابرت کیوساکی از منتقدان جدی سیاست‌های پولی و بانکی ایالات متحده است. او سپرده‌گذاری و پس‌انداز در دلار آمریکا را اشتباه می‌داند و به انباشت بیت کوین و طلا توصیه می‌کند.

کیوساکی ضمن اشاره به رشد قیمت طلا گفت که کارگران و سرمایه‌گذاران بهتر است هر چه زودتر از سیستم پول جعلی خارج شوند و بلافاصله طلا و بیت کوین خریداری کنند. او معتقد است که دلار آمریکا به یک پول جعلی تبدیل شده است. اوایل این ماه، او تاکید کرد که پول فیات ایمن نیست و از سرمایه‌گذاران خواست تا از خود در برابر بانک مرکزی محافظت کنند. این نویسنده مشهور بارها گفته است که به فدرال رزرو، دولت آمریکا و وال استریت اعتماد ندارد و هشدار داده است که فدرال رزرو و خزانه‌داری در حال نابود کردن دلار آمریکا هستند.

هفته گذشته کیوساکی گفت که بیت کوین بهترین محافظ در برابر تورم شدید است و قیمت بیت کوین را بین ۱۳۵ هزار دلار تا ۱ میلیون دلار پیش‌بینی کرد. او همچنین پیش‌بینی کرده است که طلا به ۷۵۰۰۰ دلار و نقره به ۶۰۰۰۰ دلار خواهند رسید. قبلا کیوساکی در یک پست جداگانه گفته بود که بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰۰۰۰ دلار و طلا نیز به ۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 49565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha