رابطه غیراخلاقی گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال با یک دختر ۲۶ ساله

رسانه‌های لهستانی اعلام کردند که ویتال هاینن همسرش را ترک کرده و با یک دختر لهستانی که ۲۸ سال کوچک‌تر از او است، وارد رابطه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از sport.se، ویتال هاینن، سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان در این کشور شهرت زیادی دارد. هواداران لهستانی این مربی را با موفقیت‌های او با تیم ملی والیبال لهستان به یاد دارند اما ظاهرا این مربی بلژیکی وارد حاشیه جدیدی شده است. این مربی ۵۴ ساله همسرش را که سه دختر از او دارد رها کرده و با یک زن لهستانی که ۲۸ سال کوچکتر از او است وارد رابطه شده است. این اخبار باعث ایجاد جنجال بزرگ برای این سرمربی شده است.

رسانه‌های لهستانی خبر دادند که هاینن ۵۴ ساله با الکساندرا ۲۶ ساله وارد رابطه شده است. این خبر تکان دهنده باعث غافلگیری اهالی والیبال شد. انتشار عکس هاینن با دختری که ۲۸ سال از او کوچکتر است باعث رنجش همسر سابق بلژیکی او شده است. شریک فعلی هاینن پیش از این با کمیته ملی المپیک لهستان همکاری می‌کرد. این دختر ۲۶ ساله در مدلینگ فعالیت دارد.

همسر سابق ویتال هاینن در واکنش به این خبر، در فضای مجازی طوفان به پا کرد. او در فضای مجازی به هاینن حمله کرد و در یکی از پست‌ها نوشت که متشکرم لهستان! او اکنون یک زن لهستانی دارد که از هاینن ۲۸ سال کوچکتر است.

رسانه‌های لهستانی اعلام کردند که این موضوع باعث جنجال زیادی در فضای مجازی شده است. هم‌چنین رسانه‌ها اذعان داشتند که هیچ خبرنگاری از این موضوع خبردار نبود و همسر سابق هاینن این موضوع را فاش کرده است.

به گزارش ایسنا، ویتالی هاینن یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران بود که فدراسیون اعلام کرد این مربی لهستانی پیشنهاد ایران را رد کرده است.

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 50990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha