پسر مارادونا: پدرم را کشتند!

پسر دیگو آرماندو مارادونا که در ایتالیا متولد شده در اظهار نظری تازه گفت که می‌داند چه کسی مقصر مرگ اوست، ولی نمی‌تواند آن را بیان کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیگو آرماندو مارادونا جونیور پسر اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین که از مادری ایتالیایی متولد شده، می‌گوید که پدرش به سرنوشت خودش رها شده و او را زمانی که می‌شد کاری انجام داد، کُشتند. او همچنین فاش کرد که می‌داند مقصر چه کسی است.

از همان زمان که مرگ دیگو مارادونا اتفاق افتاد، این فرضیه و جنجال‌هایی بر سر مرگ او وجود داشت که چه کسی مقصر این اتفاق است و فرزندانش هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستند.

مارادونا جونیور در این باره گفت: «تحقیقات باز وجود دارد. ما (فرزندان مارادونا) ایمان زیادی به عدالت آرژانتین داریم. من قانع شده‌ام که این موضوع نباید به این شکل خاتمه می‌یافت. آن‌ها پدرم را کُشتند. این وظیفه من نیست که بگویم چه کسی این کار را کرده است، من ایده خودم را دارم اما نمی‌توانم آن را بگویم. آن‌ها دیگو را به سرنوشت خودش گذاشتند، وقتی که می‌شد کاری انجام داد. من هم به خودم قول داده‌ام که تا آخرین روز برای عدالت مبارزه خواهم کرد.»

پسر این فوتبالیست بزرگ که سال ۱۹۸۶ در ناپل از رابطه‌ای خارج از ازدواج بین دیگو مارادونا و کریستینا سیناگرا به دنیا آمد توضیح داد که چگونه با مرگ پدرش کنار آمده است: «احساس پوچی هرگز از بین نمی‌رود. اما محبتی که همه به او نشان می‌دهد، حداقل تا حدودی درد را کاهش می‌دهد. من سعی می‌کنم از جنبه مثبت به مسائل نگاه کنم. مدت زیادی با مادرم و تمام خانواده برای به رسمیت شناختن پدری او جنگیدیم و در نهایت این افتخار را داشتم که به او نزدیک باشم و همچنین یک پدر عادی داشته باشم. رابطه پدر-پسری ما ۴ سال زیبا بود.»

او همچنین اعتراف کرد که بزرگ‌ترین پشیمانی‌اش این بود که مارادونا نتوانست با نوه‌اش ملاقات کند و هنوز این درد را دارد: «به طور کامل مرگش را نپذیرفته‌ام. فکر هم نمی‌کنم هرگز آن را بپذیرم. زمان مناسبی این اتفاق رخ نداد. در آن زمان اوضاع بد بود و به خاطر کووید در بیمارستان بستری شدم. نتوانستم به همین دلیل به آرژانتین بروم. پیامی از دوست اسپانیایی دریافت کردم، اما هیچ ایده‌ای نداشتم. تلویزیون را روشن کردم و دیدم که همه هستند و در مورد مرگ او صحبت می‌کنند. سپس همسرم این خبر را تأیید کرد.»

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 51195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha