هیچ بازیکن ایرانی جزو بهترین‌های دور اول نیست + عکس

ترکیب منتخب دور اول جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که در بین اسامی هیچ بازیکن ایرانی دیده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دور اول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه سه شنبه ۲۶ دی در حالی به پایان رسید که تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود شامگاه یکشنبه ۲۴ دی رو در روی تیم فلسطین قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

هیچ بازیکن ایرانی جزو بهترین‌های دور اول نیست + عکس

در پایان دور اول، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC اقدام به معرفی تیم منتخب نمود که در کمال تعجب هیچ بازیکنی از ایران در آن دیده نمی‌شود.

در خط دروازه برشام از قطر؛ در خط دفاع: عزیز بهیچ از استرالیا، احمد الخمیسی از عمان، علی البلیهی از عربستان، عبدالرحمن ویس از سوریه؛ در خط هافبک: لی کانگ این از کره جنوبی، هوانگ این بئوم از کره جنوبی، توکامی مینامینو از ژاپن و کرایگ گودوین از استرالیا و در خط حمله: اکرم عفیف از قطر و سوپاچای چایدد از تایلند ۱۱ بازیکن منتخب دور اول را تشکیل می‌دهند.

سامان قدوس با وجود اینکه توانست در دیدار برابر فلسطین دو پاس گل برای بازیکنان ایران فراهم ساز جایی در ترکیب منتخب نداشت و تیم‌های استرالیا و کره جنوبی هر کدام با داشتن دو نماینده بیشترین بازیکن را در تیم منتخب دارند.

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 51297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha