خبر شجاع خلیل‌زاده برای تراکتوری‌ها؛ می‌مانم

شجاع خلیل‌زاده اعلام‌ کرد فصل آینده هم در تراکتور حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،شجاع خلیل زاده مدافع سرشناس تیم تراکتور، در جدیدترین گفتگوی خود پس از بازی با ملوان اعلام کرد که فصل آینده نیز در این تیم خواهد ماند.

این اظهارنظر از سوی خلیل زاده در شرایطی صورت گرفت که با توجه به وضعیت نامشخص مالکیت باشگاه و اعلام واگذاری آن از سوی محمدرضا زنوزی، نگرانی‌ها و شایعاتی پیرامون جدایی او شکل گرفته بود.

خلیل زاده پس از بازی با ملوان در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده هم در تراکتور حضور خواهد داشت، گفت: بله، من فصل بعد هم اینجا هستم.

این اظهارات به هواداران تراکتور آرامش خاطر داد و باعث شد تا آن‌ها با اطمینان بیشتری به آینده تیم محبوب خود بنگرند.

با توجه به ادامه حضور خلیل زاده در تراکتور، تکلیف بازوبند کاپیتانی این تیم نیز برای فصل آینده روشن شد؛ او به عنوان یکی از رهبران و بازیکنان با تجربه تیم شناخته می‌شود، با ادامه حضورش می‌تواند به عنوان کاپیتان به هدایت تیم در زمین و ایجاد همبستگی بیشتر بین بازیکنان کمک کند. این تصمیم همچنین نشان‌دهنده ثبات و استمرار در ترکیب تیم است که برای هر باشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمدرضا زنوزی، مالک فعلی باشگاه، پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد واگذاری تراکتور را دارد. این تصمیم، باعث بروز شایعاتی درباره آینده بازیکنان کلیدی تیم مانند شجاع خلیل زاده شده بود اما با این حال، تصمیم خلیل زاده به ماندن در تیم نشان داد که بازیکنان اصلی همچنان به تعهدات خود پایبند هستند و به آینده تراکتور خوش‌بین‌اند.

شجاع ۳۵ ساله این فصل عملکرد درخشانی داشت و یکی از دو ملی‌پوش تراکتور (در کنار پورحمیدی) محسوب می‌شود. حضور این بازیکن در تراکتور یک اتفاق مثبت است.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
کد خبر: 52539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha