شلیک لحظه پایانی به قلب توپچی‌ها ؛ پورتو آرسنال را با شکست بدرقه کرد + فیلم خلاصه بازی

آرسنال چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت و با دریافت گل ثانیه‌های پایانی، با شکست مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید. در این شب پورتو در خانه موفق شد تیم صاحب نام آرسنال را با یک گل شکست دهد.

فیلم خلاصه بازی پورتو ۱ - آرسنال ۰

پیش از بازی:

در دیگر دیدار چهارشنبه‌شب پورتو قرار است با آرسنال روبه‌رو شود. پیش از این دیدار سرخیو کونسیسائو اعلام کرد احتمالا مهدی طارمی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست بدهد. این دیدار را می‌توان تقابل یک تیم آماده (آرسنال) با تیمی افت‌کرده (پورتو) قلمداد کرد.

بحران ژانویه آرسنال تمام شده و اکنون این تیم یکی از آماده‌ترین تیم‌های اروپاست. سال جدید برای توپچی‌های لندن خوب شروع نشد و بسیاری پس از چند شکست غیر منتظره گمان می‌کردند آرسنال از کورس قهرمانی خارج شده ولی مردان میکل آرتتا در پنج بازی اخیرشان به زیبایی و با اعتمادبه‌نفس پیروز شدند و بردهای پرگلی را به دست آوردند و حتی لیورپول را سه بر یک شکست دادند.

با همه این‌ها زدن سه گل به لیورپول درخشان‌ترین اتفاق نیست. واقعیت این است که آرسنال در دو بازی اخیرش یازده گل زده و دروازه‌اش را هم به روی حریفهان بسته نگه داشته است. مارتین اودگارد و بوکایو ساکا هماهنگی خیلی خوبی با هم پیدا کردند حتی کای هاورتز نیز زنده شده است. زدن ۲۱ گل در پنج بازی اخیر نشان می‌دهد آرسنال در حال حاضر فوق‌العاده بازی می‌کند.

برای پورتو شرایط اصلا خوب پیش نرفته است. این تیم به آروکا، تیم معمولی در لیگ برتر پرتغال، هم باخت و اخباری در مورد انتقال مهدی طارمی به اینتر منتشر شد که با واکنش هواداران روبه‌رو شد. مهاجم ایرانی مهم‌ترین بازیکن این تیم بود که رفتنش شرایط پورتو را سخت خواهد کرد.

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
کد خبر: 52609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha