پخش زنده بازی الاتحاد- الهلال عربستان امروز دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

دیدار تیم های الهلال و الاتحاد عربستان در لیگ برتر فوتبال عربستان امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب الهلال در برابر الاتحاد در لیگ برتر عربستان به میدان خواهد رفت.

این مسابقه را از طریق شبکه زیر و با آغاز مسابقه می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:



لینک پخش زنده بازی الهلال و الاتحاد عربستان ساعت ۲۲:۳۰

الاتحاد در شرایطی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با دو گل برابر الهلال شکست خورد که انگولو کانته نیز در این بازی با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا بازی برگشت را به دلیل محرومیت از دست بدهد.

مارسلو گایاردو، سرمربی الاتحاد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: ما به خوبی اهمیت این رویارویی و شرایط آن را می‌دانیم و این توانایی را داریم که نتیجه را برگردانیم و جواز صعود را کسب کنیم.

وی افزود: فردا با یک حریف قدرتمند و یک تیم خوب روبرو خواهیم بود. در دور رفت از نظر فنی با حریف فاصله زیادی نداشتیم، اما تقابل را با ده بازیکن به پایان رساندیم. فردا فرصت بسیار خوبی داریم و بازیکنان بسیار آماده هستند. ماجرا هنوز تمام نشده است و فردا با حمایت هواداران فرصت بازگشت خواهیم داشت.

گایاردو در ادامه گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است، مخصوصاً وقتی صحبت از اراده و ابتکار و بهترین بودن باشد. گذشته (کامبک الاتحاد در سال ۲۰۰۴) را نمی‌توان با حال مقایسه کرد، زیرا شرایط متفاوت است، اما به هواداران قول می‌دهم که از دقیقه اول تا آخرین لحظه به خوبی نماینده تیم باشند.

گایاردو با اشاره خطری که الهلال روی توپ‌های برگشتی ایجاد می‌کند، توضیح داد: در بازی فردا باید به بخش دفاعی توجه کنیم، زیرا مقابل حریف بازی می‌کنیم که در توپ‌های ریباند قدرتمند است. باید کاملاً متمرکز باشیم. رمز صعود، آمادگی ذهنی و تمرکز خوب در تمام خطوط است.

وی با تاکید مجدد بر اعتماد زیاد خود به تیمش گفت: من در فوتبال اصلا از هیچ تیمی نمی‌ترسم. کاملا مطمئن هستم که در رویارویی فردا کاملاً متمرکز خواهیم بود و اشتباه نخواهیم کرد. در آخرین رویارویی در عرض چند دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم و دو گل دریافت کردیم. برای بازگشت کاملاً متمرکز شده‌ایم.

لازم به ذکر است که الاتحاد در شرایطی در دور رفت برابر الهلال شکست خورد که پیش از آن هم در لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف این تیم رفته بود و بازی را با نتیجه ۳-۱ واگذار کرده بود.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 53301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha