پخش زنده مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ - آسیا: مصاف تیم های قطر - کویت امروز ساعت ۲۲:۰۰ + لینک

مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز در قاره آسیا با پیکار تیم های ملی قطر و کویت دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، تیم های ملی فوتبال قطر و کویت به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی قطر و کویت امروز ساعت ۲۲:۰۰

در نخستین مسابقه از هفته سوم دور نخست از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، تیم‌های ملی پاکستان و اردن از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه جناح اسلام‌آباد به مصاف هم رفتند.

شاگردان حسین عموته که اخیرا نمایش فراتر از انتظار و عملکرد خیره کننده‌ای در جام ملت‌های آسیا داشتند و موفق شدند تا بازی فینال برسند و به نایب قهرمانی دست پیدا کنند، امروز به دنبال کسب نخستین پیروزی در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بودند که توانستند این کار را انجام بدهند.

تیم ملی اردن که پیش از این در گروه G مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ یک تساوی مقابل تاجیکستان و یک شکست برابر عربستان داشت، امروز توانست نخستین برد خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد و برد پُر گل در زمین پاکستان به دست بیاورد.

پخش زنده مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ - آسیا: مصاف تیم های قطر - کویت امروز ساعت ۲۲:۰۰ + لینک

2003477

موسی التعمری، ستاره اردن و مون‌پلیه فرانسه که در جام ملت‌های آسیا سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در دقیقه ۲ بازی امروز مقابل پاکستان روی یک کار تمرین شده و جالب، پاس در عرض از روی ضربه ایستگاهی را با شوت پای چپ تبدیل به گل کرد و در دقیقه ۹ هم علی علوان از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل رساند.

اردن در دقیقه ۸۳ توسط موسی التعمری فرصت زدن گل سوم را از روی نقطه پنالتی از دست داد، اما این بازیکن اشتباهش را در دقیقه ۸۶ جبران کرد و پس از یک- دو با یزن النعیمات، با شوت فنی پای چپ موفق شد دبل کند.

تیم ملی اردن یک ماه و نیم پس از شکست تلخ در فینال جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، امروز توانست در مقدماتی جام جهانی به روند خوب خود برگردد و با سه گل از سد پاکستان عبور کند.

۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
کد خبر: 53601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha