برد شهداب مقابل دُرناها در نیمه‌نهایی والیبال + فیلم خلاصه بازی

تیم شهداب یزد در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که در این دیدار شهداب یزد موفق شد سه بر یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵) برنده شود.

مرحله نیمه‌نهایی به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و شهداب در اولین دیدار این مرحله به پیروزی دست پیدا کرد.

فیلم خلاصه بازی دو تیم والیبال شهداب یزد - شهرداری ارومیه

ترکیب شهداب یزد: ایلشن داوودی‌پور، رضا رضایی، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده، میثم صالحی، بهنام حاجی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور

سرمربی: محمدرضا تندروان

ترکیب شهرداری ارومیه: احد رضایی، جاوید اسماعیل‌زاده، عطا زراعتگر، پوریا فیاضی، عرشیا به‌نژاد، آرمین تشکری و آرمان صالحی

سرمربی: عبدالرضا علیزاده

ست اول: ۲۵ بر ۲۲ ارومیه

در حالی که تماشاگران زیادی از شهرهای ارومیه و یزد برای تماشای این بازی به تهران آمده بودند، ارومیه ست اول را بهتر شروع کرد و از ضعف توپ گیری شهداب استفاده کرد و ۱۱ بر ۷ پیش افتاد تا تندروان وقت استراحت بگیرد. در حالی که ارومیه ۱۶ بر ۱۰ جلو بود تندروان دو تعویضه انجام داد و میلوش آرسنوسکی و رادوسلاو پاراپانوو دو بازیکن خارجی خود را به زمین آورد. هرچند اختلاف امتیاز کمتر شد اما در نهایت ارومیه این ست را ۲۵ بر ۲۲ برنده شد.

ست دوم: ۲۵ بر ۲۲ شهداب

شهداب ست دوم را متفاوت شروع کرد و تیم برتر میدان بود. این تیم با آبشارهای خوب رضا رضایی و ضعف ارومیه در دفاع و توپ‌گیری ۱۲ بر ۷ پیش افتاد. علیزاده دو تعویضه انجام داد تا اختلاف امتیاز را کم کند. تغییر تاکتیک علیزاده جواب داد و اختلاف امتیاز کم شد اما باز هم شهداب ۱۷ بر ۱۵ جلو بود. در نهایت شهداب این ست را ۲۵ بر ۲۲ برنده شد.

ست سوم: ۲۵ بر ۱۸ شهداب

رضا رضایی بازیکن ارومیه‌ای شهداب که ستاره این تیم در ست دوم بود و تماشاگران ارومیه‌ای علیه‌اش شعار دادند، در این ست هم درخشید و برای تیمش امتیاز گرفت. شهداب ۱۰ بر ۵ تیم برتر بود. تعویض‌های علیزاده جواب نداد و در نهایت شهداب این ست را هم ۲۵ بر ۱۸ برنده شد.

ست چهارم: ۲۵ بر ۱۵ شهداب

شهداب این ست را هم بهتر شروع کرد و ۶ بر ۲ جلو افتاد تا علیزاده درخواست وقت استراحت کند. ارومیه در دفاع و دریافت عملکرد خوبی نداشت و آبشارهای شهداب به امتیاز تبدیل می‌شد. از طرفی ارومیه نمی‌توانست در حمله هم به خوبی عمل کند. در نهایت این ست هم ۲۵ بر ۱۵ به سود شهداب به پایان رسید.

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 53702

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha