کاخ سعدآباد پربازدیدترین مکان تاریخی تهران در نوروز

طبق اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا چهارم فروردین مجموعه‌ی کاخ سعد آباد با تعداد ۵۵ هزار و ۳۹ بازدیدکننده، پربازدیدترین مکان تاریخی تهران در نوروز ۱۴۰۳ بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد کلانشهر تهران که یکی از آلوده‌ترین شهرهای کشور است در ایام نوروز به یکی از خلوت‌ترین و خوش آب و هواترین شهرهای ایران تبدیل می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که مکان‌های دیدنی این شهر انتخاب عده‌ی زیادی از مردم برای گشت و گذار باشد.

طبق اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا چهارم فروردین مجموعه‌ی کاخ سعد آباد با تعداد ۵۵ هزار و ۳۹ بازدیدکننده، پربازدیدترین مکان تاریخی تهران در نوروز ۱۴۰۳ بوده است.کاخ گلستان با تعداد ۳۶ هزار و ۴۶۱ بازدیدکننده و کاخ نیاوران با تعداد ۲۹ هزار و ۹۷۰ بازدیدکننده به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم پربازدیدترین اماکن تاریخی تهران بوده‌اند.

طبق این اطلاعات موزه ملی ایران، موزه آبگینه و سفال، موزه فرش و موزه رضا عباسی در رتبه‌های بعدی پربازدیدترین اماکن تاریخی تهران قرار دارند.تا چهارم فروردین ماه، ۵۹۸,۲۶۶ بلیت برای موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهر تهران فروخته شده است.

۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۷
کد خبر: 53784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha