‌عکس | اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش

اصغر فرهادی امروز در کتابفروشی مجتبی جباری مهمان او بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد اصغر فرهادی، کارگردان مشهور سینما امروز در کتابفروشی مجتبی جباری حضور داشت و مهمان پیشکسوت استقلال و همسرش بود.جباری اخیرا اقدام به افتتاح یک کتابفروشی کرده و در چند ماه اخیر بسیاری از هنرمندان هم مهمان او بوده‌اند.

اصغر

مجتبی جباری، ستاره سابق تیم استقلال، کتابفروشی جدیدی را در محله زعفرانیه و در کنار خیابان ولیعصر عج به اسم راوی تاسیس کرده است. کتابفروشی راوی که علاوه بر فضای فرهنگی خوبی که ایجاد شده، معماری خاص و زیبایی دارد.

کتابخانه-مجتبی-جباری-2

طراح کتابسرای راوی، کتابفروشی مجتبی جباری

از صفر تا صد طراحی کتابسرای راوی بر عهده عقیق فراهی همسر مجتبی جباری بوده است. که در نهایت با همراهی نشر بیدگل همراه شد. کتابسرای راوی در بخشی از باغ موقوفات دکتر محمود افشار در محدوده شمیران واقع شده است. در کنار موسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه تهران که آن هم از موقوفات ارزشمند دکتر محمود افشار است.

کتابخانه-مجتبی-جباری-3

عقیق فراهی در مورد طراحی این فضا چنین گفته است که: “راوی؛برای من یادآور راه‌اندازی کتابخونه‌ای در فیلم «رستگاری در شائوشنگ»است،در جغرافیایی که خواهانی برایش نیست ولی نماد امید به زندگی می شود.
حالا که تکمیل و چراغش روشن شده،دنبال پُستری از ریتا هِیوُرث هستم، تا با یک قاشق،دالانی به سوی اون سمت دیوارهایش بسازم.”

کتابخانه-مجتبی-جباری-5

در خیابان ولیعصر بعد از پل پارک وی که به سمت شمال حرکت کنید، چشمتان به حیاط سبز و تازه‌ای می‌افتد که کتابفروشی راوی در انتهای آن به چشم می‌خورد. ساختمانی با نمای آجری زیبا که پلکان دوار شما را نیم طبقه‌ای به سمت بالا می‌برد جایی که قفسه‌های متعدد کتاب‌ها انتظار شما را می‌کشند.

افتتاح این کتابفروشی همراه با حضور بسیاری از افراد مشهور بود و در خبرهای مختلف سر و صدای زیادی داشت. در طبقه پایینی کتابفروشی نیز یک کافه فعال شده که میزبان مهمانان خواهد بود.

افتتاح کتابفروشی مجتبی جباری در تهران

مجتبی جباری

تصاویر تازه از مهمان ویژه کتابفروشی ستاره فوتبال

تصاویر تازه از مهمان ویژه کتابفروشی ستاره فوتبال

جمع برخی از هنرمندان در کتابفروشی مجتبی جباری

حمید علیدوستی و مجتبی جباری

۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۰
کد خبر: 53812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha