سه تبلیغ برتر سال ۲۰۲۳ را ببینید

بهترین تبلیغات سال ۲۰۲۳ توسط سایت دیجیتال ترندز معرفی شده است. شرکت‌های پاپ کُرنِرز، اوبر و اسکوئر اسپیس دارای بهترین تبلیغات در سال گذشته میلادی بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شرکت‌های مختلف همواره سعی دارند با تولید تبلیغات هوشمندانه، مشتریان بیشتری را به محصولات خود جذب کنند. در ادامه به ارائه گزیده‌ای از بهترین‌ تبلیغات سال ۲۰۲۳ که توسط سایت دیجیتال ترندز انتخاب شده، می‌پردازیم.

تبلیغ شرکت «پاپ کُرنِرز» با استفاده از بازیگران سریال «برِیکینگ بَد»

درخواست از سلبریتی‌ها برای ایفای مجدد نقش‌هایی که آن‌ها را به شهرت رسانده است، می‌تواند نتایج فاجعه‌باری داشته باشد اما گاهی اوقات این اتفاق می‌تواند نتایج مثبتی به وجود آورد. در این تبلیغ،‌ «برایان کرانستون» و «آرون پال» در مدتی کوتاه به ایفای نقش خود در سریال پرطرفدار بریکینگ بد پرداختند. در این تبلیغ اسنک‌های شرکت پاپ کرنرز به شکل هوشمندانه در قالب سریال بریکینگ بد به نمایش درآمده است.

پاپ کرنرز یک بِرند آمریکایی اسنک، متعلق به شرکت پپسی‌کو است.

تبلیغ شرکت «اوبر» با نام بهترین دوست‌ها

ملاقات مجدد سلبریتی‌ها می‌تواند برای تبلیغات بسیار عالی باشد اما آنچه که اغلب می‌تواند به شکل یکسان جذاب به نظر برسد، گرد هم آوردن غیرمتعارف از سلبریتی‌ها است. شرکت اوبر تصمیم گرفت در تبلیغ خود از «رابرت دنیرو» - ستاره سینمای هالیوود - و «اِیسا باترفیلد» یکی از بازیگران جوان استفاده کند.

در این تبلیغ، باترفیلد از طریق ویژگی مشترک «خوردن غذا» و «رفتن به جاهای مختلف» با رابرت دنیرو دوست می‌شود. او در این تبلیغ نشان می‌دهد که می‌تواند از طریق سرویس «اوبر وان» هم غذا سفارش دهد و هم به نقاط مختلف برود. شرکت اوبر یک شرکت حمل‌ونقل چندملیتی است که به ارائه خدمات حمل‌ونقل و تحویل غذا می‌پردازد. دارا خسروشاهی به عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت دارد.


تبلیغ شرکت «اسکوئر اسپیس» موسوم به «شگفتی»

آدام درایور، بازیگر آمریکایی در تبلیغ شرکت «اسکوئر اسپیس» شرکت دارد. در این تبلیغ، این شرکت از سوی آدام درایور به عنوان شرکتی معرفی می‌شود که از نظر تئوری قادر به ایجاد خود است. عملکرد آدام درایور به این تبلیغ عمق بخشیده و محتوای هوشمندانه آن یک طرح ساده برای تبیلغ اسکوئر اسپیس را به یک قطعه کمدی تبدیل کرده است.

اسکوئر اسپیس یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه طراحی وب‌سایت است.

۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۸
کد خبر: 53919
منبع: اکو ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha