ماجرای سفر شناگر ایرانی به آمریکا

دارنده ۶ مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: با توجه به این که در پارالمپیک پاریس قرار است برای اولین بار دو شناگر اعزام شود، امیدوارم این دوره نسبت به دوره‌های قبل اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاهین ایزدیار اظهار کرد: بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو با توجه به این که پارالمپیک قول اعزام من و سینا ضیغمی نژاد به پارالمپیک پاریس را داده است، ۲ ماه است که تمریناتم را در ماده صد متر قورباغه به صورت جدی آغاز کرده‌ام و عملکردم راضی کننده است.

وی افزود: برای آمادگی بهتر جهت حضور در پارالمپیک، مسابقات قهرمانی کشور شنا را که ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در استخر آزادی برگزار می شود، پیش رو دارم. البته قبل از اعزام به پاریس، کمیته پارالمپیک قول اعزام به یک تورنمنت تدارکاتی را نیز داده که هنوز زمان و مکان آن مشخص نیست.

عضو تیم ملی پاراشنا همچنین درباره علت حضورش در آمریکا گفت: برای بهبود رکوردم حدود یک ماه با هزینه شخصی در آمریکا بودم که راضی کننده بود. آمریکا از نظر امکانات در شنا حرف اول را می زند و بزرگ ترین آزمایشگاه فیزیولوژی در آمریکا هست. در حال حاضر نیز سعی دارم حضور پرقدرتی در تمرینات داشته باشم تا با آمادگی خوبی عازم پارالمپیک شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعزام شنا به پارالمپیک پاریس قطعی شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: طی صحبتی که با غفور کارگری رئیس کمیته پارالمپیک داشتم قرار بر این شد سینا ضیغمی‌نژاد و من به پارالمپیک‌ پاریس اعزام شویم و برای اولین بار است که شنا با دو نماینده در پارالمپیک حضور پیدا می کند. در دو پارالمپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ تنها من به عنوان شناگر اعزامی در این رویداد حضور داشتم، امیدوارم این دوره با حضور من و ضیغمی نژاد بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

ایزدیار در پایان در پاسخ به این سوال که در چه ماده‌ای در پارالمپیک پاریس شرکت خواهید کرد، افزود: در صد متر قورباغه شرایط بسیار خوبی دارم. البته شنا رشته صدم ثانیه‌ها است و هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. یک رقیب ایتالیایی و دو رقیب روسی در این ماده دارم که رکوردشان خیلی خوب است. سعی دارم در پارالمپیک پاریس عملکرد بهتری نسبت به دو دوره قبل داشته باشم. در پارالمپیک لندن و ریو توانستم جزو ۸ نفر برتر قرار بگیرم اما این دوره تلاشم بر این است که جایگاهم را بهبود ببخشم.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 53950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha